    From: "rom3k" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto inteligo?? pomozcie!
    Date: Wed, 2 Mar 2005 19:35:36 +0100

    Witam mam kilka pytan, nie wiedzialem na jaka grupe napisac, wiec pisze tu
    mam nadzieje ze pomozecie.

    Chcialem zalozyc konto w banku, jestem studentem, nie pracuje, konto byloby
    mi potrzebne glownie
    do placenia przez internet i po to zeby ktos mi placil ( np allegro ) ,
    zastanawiam sie pomiedzy
    mBank i Inteligo, chce zalozyc konto indywidualne.
    Najwazniejsze dla mnie jest to zeby ponosic jak najmniejsze koszty za
    prowadzenie konta,
    przygladalem sie troche Inteligo, i tam pisza ze jak sie ma srednie saldo
    powyzej 100zl to nie placi sie
    za utrzymanie konta, i za karte ktedytowa dostaje sie za darmo na 2 lata,
    ale dalej w cenniku doczytalem
    ze co miesiac placi sie za jej uzywanie... czy jesli bym ja mial ale ani
    razu nie uzywal to tez bym placil?
    Najbardziej zalezy mi na tym aby dokonywac przelewow ( w tym samym banku
    chyba za darmo) i
    na konta innych bankow za mozliwie male pieniadze... , rowniez wplaty i
    wyplaty z mojego konta jesli
    to mozwliwe ( oczywiscie w moim banku ) zeby byly za darmo..
    Mam takie pytanie.. ile w sumie placi sie za otworzenie takiego konta? tzn
    za kuriera ktory przywiezie karte? itp
    moze sa jakies koszty ukryte o ktorych nic nie pisza...?
    Oraz drugie wazne pytanie, jak moge zlikwidowac konto? czy za to cos place
    bo w cenniku nic na ten temat nie
    bylo! Oczywiscie chce miec konto bez debetu... a co sie stanie jesli na moim
    koncie bedzie ponizej 100 zl i beda
    mi pobierac co miesiac za prowadzenie i wkoncu dojedzie do 0 i co dalej...
    bede mial dlug?
    Prosze napiszcie mi generalnie ile sie placi za takie konto bo nie potrafie
    sobie tego skalkulowac...
    pozdrawiam