  • 1. Data: 2002-05-07 22:10:21
    Temat: konkurs Multibanku dla odmiany :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://info.multibank.pl/promocje/k1.html

    nasciagali z Inteligo

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl

  • 2. Data: 2002-05-07 23:40:57
    Temat: Re: konkurs Multibanku dla odmiany :)
    Od: "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>

    news:ab9jcq$q8i$1@news.onet.pl...
    > http://info.multibank.pl/promocje/k1.html

    O w twarz. Najpierw mBank, teraz Multi. Właśnie dostałem spam
    od debila pt. Krzystof Krasiński (k...@a...net) -
    kilkadziesiąt adresów otwartym tekstem. Ciekawe, że wykorzystał
    adres, którego nie używam np. na grupach...

    Konrad

  • 3. Data: 2002-05-08 06:55:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    No to forward na a...@a...net

    > kilkadziesiąt adresów otwartym tekstem. Ciekawe, że wykorzystał
    > adres, którego nie używam np. na grupach...

    Proponuje jeszcze kopie wyslac do multibanku.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-08 07:10:15
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > http://info.multibank.pl/promocje/k1.html
    >
    > nasciagali z Inteligo

    no ale ten polar albo aparat, to fajna rzecz :) (chyba)

    p.

  • 5. Data: 2002-05-08 07:58:37
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Heh od dłuższego czasu sie zastanawiałem nad założeniem tam konta. Widać
    przyszła odpowiednia chwila ;-)

    Odstąpię 1 punkt za dobre piwo. Jest ktoś chętny?

    Marcin Lubojański
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'

  • 6. Data: 2002-05-08 08:55:24
    Od: "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <w...@p...waw.pl> napisał(a):

    > No to forward na a...@a...net

    Oczywiście wysłałem, z Cc: do mbanku (bo to było o Pustelniku).