  • 1. Data: 2009-01-30 18:54:43
    Temat: killer - Wniosek procesowany przez Bank - ile czasu?
    Od: " " <b...@g...pl>

    Wniosek procesowany przez Bank - i tak od 2 dni.... przelew wczoraj z bzw bk -
    wiec rano "wyszedł" i nie "doszedł" - w weekend pocztowy tez "pracuje" czy
    dopiero w poniedziałek coś się ruszy???

  • 2. Data: 2009-01-30 23:40:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    b...@g...pl glvidi$pmj$...@i...gazeta.pl

    > Wniosek procesowany przez Bank - i tak od 2 dni.... przelew wczoraj z bzw bk -
    > wiec rano "wyszedł" i nie "doszedł" - w weekend pocztowy tez "pracuje" czy
    > dopiero w poniedziałek coś się ruszy???

    BZ WBK to chyba po części skrót zawierający słowa 'burdel' i 'złodziejstwo' oraz
    słowo
    'wielki' lub podobne. :) Zastanawiam się nad automagiem, który by co kilka minut słał
    im moją reklamację, coby ;) nie zaginęła, lecz została rozpatrzona. :) Problem w tym,
    że u mnie internet chodzi przez kilka sekund, po czym może nie chodzić przez kilka
    minut
    lub dłużej. :) Jeśli ten bank Cię nie okradnie, to znaczy, że coś się tam popsuło. :)

    A Pocztowy? Też ,,się modlą'' i także mają w dupie klienta, czyli na przykład mnie.
    :)
    Po co stale odprawiać modły? Nie łatwiej po prostu uczciwie żyć i szanować klientów?
    :)

    Z serii ,,przychodzi baba do lekarza'':

    Przychodzi do lekarza baba z klientem w dupie.

    -- Co pani jest?
    -- BZ WBK. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'