  • Data: 2006-06-15 19:43:49
    Temat: karta kred. Vica class. do eKonto
    Od: makskey <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przyszło do mnie pisemko "Karta za podpis" oferta otrzymania karty
    kredytowej Visa Classic od mBanku. Obecnie posiadam eKonto i karte
    debetową Visa Elektron. Pytanie czy jeżeli zdecyduje sie na tą kartę
    (visa classic)to karta debetowa Visa Elektron będzie funkcjonowała
    równolegle? Mogę np wybierać bez prowizji kasę z bankomatów Euronet bez
    prowizji, W Visie Classic jest opłata 3% min. 5 zł. Opłata za wydanie
    karty 0 zł (promocja) opłata roczna za użytkownie od 0 do 58 zł (0 zł
    jeżeli miesięczne obroty na karcie wyniosą 1500 zł) jezeli obroty będą
    mniejsze np 1000 zł jaka wtedy będzie opłata - proporcjonalnie mniejsza
    czy od razu 58 zł?. kolejne pytanie, czy jeżeli będę płacił kartą kred.
    VC np w sklepie to pieniądze będą pobierane właśnie z mojego eKonta, a
    po ewentualnym ich skończeniu dopiero będzie naliczany procent od
    pieniędzy wziętych na kredyt? Pytania może banalne ale nie chcę się
    wkopać

    --
    Maciek (CKMK) VW Polo 1.3 Kat LPG (6N1) 95r 2/3 Czerwony