  • 21. Data: 2006-01-27 22:04:08
    Temat: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Bank Account Plus w HSBC. 9,95/mies
    >
    > W pakiecie kredytówka, overdraft, czeki, maestro i jakies ubezpieczenia na
    > wojaze po UE
    > Jak to ktos ladnie ujal: "prosze w blad nie wprowadzac ludzi..."

    Jasne... standartowa wersja opla kosztuje 33000 zl ale tak zwany "full
    wypas" juz ok 55000 tysiecy... wiec po jaka cholere pisze sie, ze opel
    kosztuje 33000 skoro sa i tez po 55000?!
    Zastanow sie, w watku autora jest pytanie o najzwyklejsze konto osobiste,
    nie z ubezpieczeniami wojazy, kartami kredytowymi, overdraftami znizkami na
    ubezpieczenie samochodu itp... Czy naprawde nie widzisz roznicy miedzy samym
    kontem a wersja rozszerzona o DODATKOWE uslugoi za ktore placisz?
    Pokaz mi prosze zwykle konto osobise w UK ktore cos kosztuje poza pojsciem
    do banku? I naprawde nie wprowadzajcie ludzi w blad, bo piszcie co jest za
    te 9; 15 czy iles tam funtow miesiecznie.... A nie trujcioe, ze konto
    osobiste kosztuje, bo NIC NIE KOSZTUJE! JEST DARMOWE! Placisz za DODATKOWE
    USLUGI czy to ciezko zrozumiec...chyba tak...:(

  • 22. Data: 2006-01-27 22:17:36
    Od: "bulba" <s...@m...com>

    Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobiste kosztuje, bo NIC NIE KOSZTUJE! JEST DARMOWE! Placisz za DODATKOWE
    > USLUGI czy to ciezko zrozumiec...chyba tak...:(

    no ale napisales tez wczesniej, ze nie ma czegos takiego jak podzial kont,
    na podstawowe i inne....

  • 23. Data: 2006-01-27 22:25:09
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > no ale napisales tez wczesniej, ze nie ma czegos takiego jak podzial kont,
    > na podstawowe i inne....

    Konkretnie chodzilo o "darmowa wersja podstawowa" ja nie pisze o wersji
    podstawowej a o zwyklym koncie osobistym, zarowno w wersji basic jak i
    debet.
    Konta platne zawierajace dodatkowe uslugi, glownie ubezpieczenia (karty
    debetowe czy kredytowe oraz overdrafty sa dostepne rozniez na koncie
    debetowym zwyklym - DARMOWYM i tez za darmo!) nie sa zwyklymi kontami... bo
    sa uzupelnione o dodatkowe uslugi. Tak bys nie musial szukac ubezpieczen
    gdzie inndziej, moga tez zaoferowac ci konto platne 300 funtow na miesiac z
    nowym samochodem... tez bedzie to konto platne czy tylko pozyczka na ten
    samochod bedzie kosztowac?