  • Data: 2002-01-20 13:39:45
    Temat: jaki wybrac bank?
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    jestem calkowicie nieobeznany w sytuacji i dlatego prosze o rade
    rozpoczalem jednoosobowo dzialalnosc gospodarcza
    i zaistniala koniecznosc otwarcia konta bankowego dla tej mojej malutkiej
    firmy
    bo musze rozliczac VAT z urzedem lub przyjmowac przelewy za faktury
    przy okazji nie mam rowniez konta osobistego z ktorego w wygodny sposob
    moglbym oplacac rachunki, placic za ZUS i nie mam zadnych kart platniczych
    ani kredytowych
    jestem takim jaskiniowcem
    czy mozna wszystkie potrzeby opedzic jakims jednym kontem i jedna karta?
    obawiam sie ze z firmowego nie mozna placic za czynsz czy prad
    jesli nie to co byscie polecali?
    jakie konto (konta) w jakim banku (bankach) i jakie karty
    wiem ze moge pojsc do PKO i zalatwic wszystko od reki ale pytam was bo sam
    nie potrafilbym dokonac swiadomego wyboru (jaskiniowiec)
    chcialbym od razu miec wszystko najlepsze: pewny bank, fajne karty, male
    prowizje i wygode w obsludze
    czy ktos potrafilby mi dac gotowy pomysl?
    chetnie rowniez cos poczytam co byloby zrozumiale dla kogos kto nie byl
    dotad w banku ;-)
    z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi
    pozdrawiam

    --
    Piotr
    p...@p...onet.pl