  • Data: 2007-06-03 16:53:51
    Temat: jak najlepiej płacić sprzedającym na e-Bayu w Niemczech
    Od: "Mateusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, od kilkunastu dni kupuję przedmioty do kolekcji starych widokówek na
    e-bayu w Niemczech. kwoty do zapłacenia są niewielkie od 2 do 15 euro.
    W jakiś sposób najtaniej płacić za wylicytowane przedmioty (przelew na konto
    w Niemczech)? Akurat, naiwny, zapłaciłem 2,99 za widokówkę z konta BPH,
    teraz podejrzałem historię i odkryłem, że potrącono mi jeszcze 17 euro i
    potem 10 za tą operację. Czyli coś, co wylicytowałem za 2 euro (+koszty
    przesyłki 1 eur) kosztowało mnie ok. 120 zł. Mam następne płatności, proszę
    pomóżcie!
    .