  • 1. Data: 2009-02-02 11:37:45
    Temat: gotowi na ca 1350pkt?
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    na w20 oczywiście

    nie mówię, że to już jutro będzie ale lepiej się przygotować i zawczasu
    zażyć węgiel (ten w tabletkach)...
    ;)
    nie mówię że to będzie już absolutny dołek - jak tam dojdziemy to się
    zobaczy co dalej

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-02-02 11:47:56
    Temat: Re: gotowi na ca 1350pkt?
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    kolego...wpierw niech padnie 1500 !!
    =======

  • 3. Data: 2009-02-02 11:50:20
    Od: "mdzw" <m...@o...pl>

    jeszcze jest 1533
    na razie obronione

    pozdrawiam,
    _ t.w. edzio _

  • 4. Data: 2009-02-02 11:58:50
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "dejwidziu" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kolego...wpierw niech padnie 1500 !!

    ale masz jakieś wątpliwości? Myślisz że po co oni tu przyszli? Popatrzeć na
    te 1500 tylko?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2009-02-02 12:08:36
    Od: "mdzw" <m...@o...pl>

    przyszli na zakupy

    pozdrawiam,
    _ t.w. edzio _

  • 6. Data: 2009-02-02 12:59:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    mdzw wrote:
    > przyszli na zakupy

    Moje Ferrum albo pada albo placi ciezka kare za to ,ze jak sie przyznaje, ma
    dlugoterminowo 32 mln PLN strat w "ubezpieczalni". Czyli chuj strzelil moje
    26 tys zl zainwestowane w tej kalece. Chuj z nimi ,w Anglii na akcjach
    bankowych
    Lloydsa zarobilem ok 10 tys zl w kilka dni, to mnie grzeje a wodka
    Zubrowka przywieziona
    wlasnie z Polski przez Tadzia, mego totumfackiego, sprawia reszte. Czuje
    sie jakbym byl
    w Polsce, panowie. Wystarczy ze wyjrzec oknem a tam zwaly sniegu. Czegos
    takiego, jak tu
    zyje 34 lata, nie widzialem.
    Dalej, idziemy na Grunwald! Przypomne tym co nie lubili historii w
    szkole: 5 pulkow smolenskich
    walczylo dzielnie pod Grunwaldem, zaden nie spierdolil na Litwe jak ci
    Zmudzini od Witolda.
    Sam Krol Jogajla pochwalil naszych Bialorusinow. Ja tez tam chyba bylem,
    w osobie moich przodkow.
    Czyli: WIG 20- 1410, my sie nie boimy czarnego luda.

    fatso

  • 7. Data: 2009-02-02 14:02:33
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    gg pisze:
> [...]
    > zażyć węgiel (ten w tabletkach)...
    > ;)
    > nie mówię że to będzie już absolutny dołek - jak tam dojdziemy to się

    loperamid skuteczniejszy ;) a dopał pampersem wczale nie jest zlym
    pomyslem ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2009-02-02 14:59:10
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Czyli: WIG 20- 1410, my sie nie boimy czarnego luda.

    Moze jutro bo dzis 1500 chyba obronione, bo USA S&P broni 800

    Leszek

  • 9. Data: 2009-02-02 15:16:21
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > loperamid skuteczniejszy ;) a dopał pampersem wczale nie jest zlym
    > pomyslem ;)

    Pampers i loperamid nie obroni cie przed kapiela

    Leszek :-)

  • 10. Data: 2009-02-02 15:26:20
    Od: k...@o...pl

    On 2 Lut, 15:59, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Moze jutro bo dzis 1500 chyba obronione, bo USA S&P broni 800
    Przez cały dzień u nas spadało bo stanach zapowiadała się słaba
    sesja.

    Zaczęło się faktycznie na minusie, ale niewielkim, a teraz próbuje
    nawet iść w górę.

    Czyżby oszukali nas(znów)?;)