  • 1. Data: 2009-02-02 10:53:28
    Temat: W20 / FW20 - Dolek naruszony
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Konstelacja gield europejskich nie pozostawia wyboru.
    Zreszta slabosc popytu na naszej gieldzie i tak skierowalaby indeksy na
    poludnie.
    No nic... Jak nie przyjdzie jakies zacmienie slonca, to lamiemy dolki bessy
    i szukamy dna... Tylko gdzie ono wypadnie...?

    Pzdr
    RK

  • 2. Data: 2009-02-02 11:30:54
    Temat: Re: W20 / FW20 - Dolek naruszony
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Najlepiej wie Dieter, astrolog, wizjoner...Wszystko co przewidzial sprawdza
    sie jak w kalendarzu....
    Chwilowo schowal sie do nory....Ale czasami wychyla rylo i cos tam fuczy....

  • 3. Data: 2009-02-02 11:41:14
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Alkortrade. Robert Krassowski <s...@a...biz> napisał(a):

[...]

    Niestety wygląda na to, że do dna jeszcze daleko tzn. minimum 15-20%.
    Nie będzie to pewno ciągły zjazd bo USA pewno wybronią krótkoterminowo
    listopadowe dołki - 741 pkt dla S&P 500 i będzie chwilowe odbicie.
    Ale prognozy są fatalne ponieważ w USA spodziewane jest jeszcze minimum 3
    kolejne kwartały dużych spadków zysków spółek.
    Najgorsze jest to, że nie ma póki co żadnego światełka w tunelu.
    Wnioski jakie płyną z tego dla naszej giełdy są oczywiste. Dołki bessy będą
    mocno pogłębione.

  • 4. Data: 2009-02-02 14:18:38
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    close dnia w okolicach 1560 :) czuję po kościach :)
    nie martwcie sie o dołek...on sam sie wyznaczy nie trzeba go szukac....
    ============
    Użytkownik "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:gm6jb9$qs2$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2009-02-02 14:19:19
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    okolice 1550 ....

  • 6. Data: 2009-02-02 18:01:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Znajdz sobie dziewczyne albo jesli wolisz - chlopaka. Dobrze Ci to zrobi,
    mega frustrat z Ciebie.

    D.

  • 7. Data: 2009-02-02 18:30:41
    Temat: Dolek naruszony-zatem Hossa od konca 11.2008
    Od: "kroovka" <k...@p...onet.pl>

    (Roman Karkosik?)

    --------------------------zaczelismy Hosse i dosc tego krakania-czy naprawde
    nie macie juz nic do roboty?
    Mieciu tez mnie tym przesladowal AT AT AT a teraz juz AF jest gora i ten kto
    wie gdzie swapy a gdzie opcje a gdzie KNFowa wirtualnea ksiegowosc (bo nic nie
    robia by ja ukrocic ani ostrzec przed kombinacjami linoskoczkow walutowych o
    kulach)) to zarabia na rynku calkiem solidnie,
    Wiec HOSSA panowie i panie,
    dosc biadolenia-zabrac sie do roboty i przejmowac spolki:

    -------- sa takie tanie i tak szybko odchodza--------.

    kroovka

  • 8. Data: 2009-02-02 19:16:15
    Temat: Re: Dolek naruszony-zatem Hossa od konca 11.2008
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "kroovka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > (Roman Karkosik?)

    Taaaaa.... :)

  • 9. Data: 2009-02-03 07:39:06
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    Człowiekowi takiego pokroju.....jedynie Renia zostaje...i to tylko lewa
    ===