  • 1. Data: 2005-08-20 10:02:52
    Temat: gdzie najtaniej debet
    Od: "thegreg" <g...@p...onet.pl>

    interesuje mnie gdzie dostane najtaniej kredyt odnawialny (lub debet) w
    warunkach NIEPROMOCYJNYCH czyli wg cennika standardowego. czy jest jeszcze
    gdzies bank ktory nie pobiera za to prowizji? (oprocz promocji)??
    jak wiecie to napiszcie tez gdzie sa aktualnie przyznawane linie debetowe za
    darmo w promocji

    dzieki z gory za odpowiedzi
    pozdr
    thegreg

  • 2. Data: 2005-08-20 15:23:41
    Temat: Re: gdzie najtaniej debet
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    thegreg <g...@p...onet.pl> wrote:
    > interesuje mnie gdzie dostane najtaniej kredyt odnawialny (lub debet) w
    > warunkach NIEPROMOCYJNYCH czyli wg cennika standardowego. czy jest
    > jeszcze gdzies bank ktory nie pobiera za to prowizji?

    W mbanku do konta mbiznes dla firm. Bez prowizji.

    a.