  • 1. Data: 2007-02-16 01:45:50
    Temat: gdzie konto pod nową działalność gospodarczą
    Od: "popz" <p...@p...onet.pl>

    Witam, zastanawiam sie w jakim banku najkorzystniej otworzyc konto firmowe.
    Jestem z trojmiasta. moja firma to poprostu przejecie klientow firmy
    rodzinnej, więc obrót bedzie powiedzmy na poczatek ok 100 - 300 k pln
    rocznie, szukam banku z latwym dostepem i który może mi maksymalnie duzo
    pomóc w zakresie leasingu, kredytów, faktoringu i innych narzędzi. mam 25
    lat jesli to wazne :)

    pozdrawiam,
    Maciej

  • 2. Data: 2007-02-19 15:30:10
    Temat: Re: gdzie konto pod nową działalność gospodarczą
    Od: "popz" <p...@p...onet.pl>

    Witam ponownie, Szukałem w archiwum grupy, ale było tam niezbyt dużo i
    niezbyt świeżo na ten temat, pomożecie? :)

    oczywiscie staralem sie przeglądać oferty banków, ale jest tyle czyników iż
    bardziej usatysfakcjonuje mnie opinia biegłych :)