  • 1. Data: 2007-02-15 22:08:31
    Temat: Bankonet do obróbki historii przelewów - dobry ten programik
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    http://www.bankonet.pl/ - zainstalowałem sobie z pewnymi oporami bo trzeba
    podawać login i hasło do konta bankowego, ale obrabia historię przelewów
    super. Jestem pod wrażeniem. Cena tez bardzo przystepna. Z tym ze trzeba
    mieć raczej konto z tokenem aby ktoś nam nie buszował po koncie :)

    Polecam - odchodzi sortowanie w exelu.

    pzdr
    j.

  • 2. Data: 2007-02-16 09:14:43
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 23:08:31 +0100, jst napisał(a):

> [...]
    > super. Jestem pod wrażeniem. Cena tez bardzo przystepna. Z tym ze trzeba
    > mieć raczej konto z tokenem aby ktoś nam nie buszował po koncie :)

    z tym że nie na pewno :( z kontem w Lukasie współpracuje bardzo
    umiarkowanie:(

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 3. Data: 2007-02-16 10:01:46
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > z tym że nie na pewno :( z kontem w Lukasie współpracuje bardzo
    > umiarkowanie:(

    ja testuję zVW bank i jest bez zastrzeżeń. W Lukasie podobno nawet nie mozna
    wydrukować potwierdzenia przelewu - taki mają system :)

    pzdr
    j.

  • 4. Data: 2007-02-16 18:29:00
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Danny napisał(a):

    > z tym że nie na pewno :( z kontem w Lukasie współpracuje bardzo
    > umiarkowanie:(

    Zgłosiłeś do producenta?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-02-17 12:25:09
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 19:29:00 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

    > Zgłosiłeś do producenta?

    tia, dwa razy, nie dostałem odpowiedzi. W międzyczasie wyszedł update, ale
    bez zmian.