  • 1. Data: 2009-09-17 09:33:13
    Temat: co z papierami Sanwila
    Od: "szczypi0r" <s...@o...eu>

    Witam.

    Miałem ostatnio dłuższy urlop (kilka miesięcy) od giełdy związany z brakiem
    koncepcji w obrocie papierem w czasie kryzyzu.
    Zaglądam w notowania, a tu nie ma SNW.
    Czy po zmianie statutu akcje Sanwila przestały być notowane, czy może mają inną
    nazwę ?
    Czy może to jest związane ze scaleniem ?

    Czy może mnie ktoś oświecić co z akcjami SNW ?

    Pozdrawiam
    Szczypi0r

  • 2. Data: 2009-09-17 09:38:41
    Temat: Re: co z papierami Sanwila
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Chyba źle szukasz, sanwil jest ciągle notowany.
    DJ

  • 3. Data: 2009-09-17 10:05:25
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Czy po zmianie statutu akcje Sanwila przestały być notowane, czy może mają inną
    > nazwę ?
    sa chyba notowane pod ta sama nazwa ale nie na ciaglych tylko na 2 fixingach
    (jak inne groszowkowe, smieci o malej plynnosci badz duzych wahaniach kursu i
    spekulacyjne perly typu ADD - poczytaj o alertach na DGPW i 2 fixingach)

  • 4. Data: 2009-09-17 10:20:28
    Od: "Krzysztof Szczypiorski" <s...@o...eu>

> [...]
    > fixingach (jak inne groszowkowe, smieci o malej plynnosci badz duzych
    > wahaniach kursu i spekulacyjne perly typu ADD - poczytaj o alertach na

    Dzięki za szybkie info.