eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank - citiphone › citibank - citiphone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jarek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citibank - citiphone
    Date: Fri, 14 Jan 2005 17:48:51 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 14
    Sender: j...@p...onet.pl@v100-s1.itpp.pl
    Message-ID: <cs8t5j$9kl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: v100-s1.itpp.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1105721331 9877 193.41.113.146 (14 Jan 2005 16:48:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jan 2005 16:48:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:333071
    [ ukryj nagłówki ]

    Chciałem zrezygnować z usługi citiphone (ponieważ nie korzystam) i związanej
    z nią opłaty.
    Okazało się, że jeżeli rezygnuję z tej usługi to muszę również oddać karte
    bankomatową przypisana do konta.
    Złożyłem reklamację, która nie została uwzgledniona, pomimo iż pani na
    infolinii nie potrafiła wskazać mi zapisu w którym jest określone jakoby
    karta bankomatowa jest przypisana usłudze citiphone a nie do konta.

    Czy to jest normalny bank czy po prostu naciągacze.........?

    pzdr.
    Jarek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1