  • 1. Data: 2007-10-04 14:16:22
    Temat: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
    Od: Piotras <n...@p...tutaj.net>

    Witam,

    swego czasu wysłałem wniosek o kartę money.pl. Do odbioru wskazałem
    oddział bzwbk niedaleko mnie i się zaczęło. Najpierw kobieta zaczęła
    wymagać ode mnie zaświadczenie o zarobkach. Tłumaczyłem jej że w ramach
    aktualnych zasad karta do 5k jest bez dokumentów. Ale ona nie zna karty
    "monej" (jej wymowa) bo dotychczas tylko jedną taką kartę wydali,
    internet jej nie działa a sieć wewnętrzna strasznie zamula. Wyszedłem,
    zadzwoniłem do zachodniego do warszawy, zadzwonili do oddziału i ją
    oświecili, więc mi ją z łaską wydała.

    Dzisiaj chciałem uruchomić automatyczną spłatę poprzez polecenie zapłaty
    (ror mam w mbanku). Dałem w oddziale formularz uruchomienia PZ, kobieta
    (inna niż poprzednio) zrobiła oczy jakby widziała taki druk pierwszy
    raz. Wpatrywała się w niego kilka minut, po czym spytała się mnie o
    adres na jaki ma to wysłać... Szczęka mi opadła... Spytała się mnie o
    oddział, powiedziałem że mBank nie ma oddziałów bo to bank i-netowy z
    siedzibą w Łodzi. Ona powiedziała że ma bazę banków tylko z Wrocławia...
    Powiedziałem jej że jeszcze jest i-net ale widać nie ma do niego dostępu
    bo nic nie odpowiedziała. W końcu znalazła jakiś oddział regionalny bre
    banku we wrocławiu (który na pewno nie ma być adresatem tej przesyłki)
    wiec zabrałem co moje i wyszedłem.

    Jak uruchamiałem PZ w Erze to się mnie nie pytali gdzie to mają wysłać,
    nazwa banku im wystarczyła.

    Pytanie: czy mogę załatwić to w każdym oddziale czy tylko w tym który
    wydał mi kartę?

    pzdr.

  • 2. Data: 2007-10-04 16:08:27
    Temat: OT: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
    Od: "gg" <g...@m...com>

    ja tak z innej beczki...
    jesteś masochistą że chodzisz do oddziału BZWBK?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    P.

  • 3. Data: 2007-10-04 19:06:23
    Temat: Re: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
    Od: muk <n...@m...i.juz>

    Piotras wrote:
    > Witam,
    >
    > swego czasu wysłałem wniosek o kartę money.pl.

    [ciach]

    Tak z nieco innej beczki (choć nie do końca). Też złożyłem wniosek o KK
    money.pl i w oddziale bzwbk dostałem ... płaską kartę płatniczą VE.
    Tak ma być czy mają tam po prostu burdel?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-10-04 19:23:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Tak z nieco innej beczki (choć nie do końca). Też złożyłem wniosek o KK
    > money.pl i w oddziale bzwbk dostałem ... płaską kartę płatniczą VE.
    > Tak ma być czy mają tam po prostu burdel?
    >
    > Pozdrawiam

    a ja złozyłem wniosek o kk money i taką też dostałem...dziwne historie się
    wam trafiają

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-10-04 19:33:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 21:23, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > a ja złozyłem wniosek o kk money i taką też dostałem...dziwne historie się
    > wam trafiają

    Moze nie skladaja ze strony Moneypl?
    Ja zamowilem pseudoprepaida Moneypl, podalem w jakim oddziale odbiore
    - wszystko pieknie i bez bolu.
    Natomiast jest faktem, ze gdy wczesniej przy jakiejs okazji pytalem
    (co prawda w innym oddziale) o ta karte, to nie mieli o niej zielonego
    pojecia.

    Sadze, ze nieznajomosc tego produktu, zanim ktos nie zamowi i nie
    przesla do oddzialu odnosnych dokumentow, wynika z tego, ze pracownicy
    nie maja prowizji od sprzedazy tych kart.

    Macie szanse na wylanie swoich zalow przed ankieterka, dzis do mnie
    zadzwonila i robilem 5 minutowa ankiete na temat poziomu obslugi i
    zadowolenia z produktow - sadze, ze szersza akcja.

    Chyba wygralem w totka i nic o tym nie wiem, bo to 3-i bank, jaki do
    mnie zadzwonil w przeciagu kilku dni.

  • 6. Data: 2007-10-04 19:43:55
    Od: muk <n...@m...i.juz>

    krzysztofsf wrote:

    > Moze nie skladaja ze strony Moneypl?

    Wniosek składany przez stronę money.pl, dokładnie o tu:
    http://direct.money.pl/money/

    > Ja zamowilem pseudoprepaida Moneypl, podalem w jakim oddziale odbiore
    > - wszystko pieknie i bez bolu.

    Także podałem oddział w którym chcę odebrać kartę. Po kilku dniach
    dostałem pocztą kartę (jak pisałem płaską VE, płatniczą) natomiast w
    oddziale czekała na mnie umowa. O KK nikt nic nie wie. I co teraz
    powinienem zrobić? Złożyć wniosek jeszcze raz? Paranoja.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-10-04 19:46:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 21:43, muk <n...@m...i.juz> wrote:
    >. I co teraz
    > powinienem zrobić? Złożyć wniosek jeszcze raz? Paranoja.

    Nie podpisuj umowy, nie uaktywniaj karty - na stronie Moneypl jest
    formatka do kontaktu - szybko i konkretnie odpowiadaja - tam zloz
    reklamacje i zapytaj co dalej.

  • 8. Data: 2007-10-05 06:26:02
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Jak sadze to tniecie kosztow przez banki, brak szkolen, zero informaci lub
    po prostu brak checi na zapoznanie sie z informacjiami z banku (w formie
    ulotek, pism ect.)
    Jesli to pierwsze to nie win tej kobiety (ich obydwu) bo jedynie robila to
    co wiedziala, ty tez jesli cos nie wiesz, a ktos stanie ci przed nosem to
    raczej na jego slowo nie zrobisz jak on bedzie chcial.
    Zale i opinie naleza sie centralom bankow a nie oddzialowi. Zadzwon do
    centrali i zapytaj dlaczego lokalne oddzialy nic o tym nie wiedza.

  • 9. Data: 2007-10-05 07:18:55
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    swen pisze:
> [...]
    > Zale i opinie naleza sie centralom bankow a nie oddzialowi. Zadzwon do
    > centrali i zapytaj dlaczego lokalne oddzialy nic o tym nie wiedza.

    Zadzwoniłem do centrali i tam usłyszałem to samo co mi powiedziała
    kobieta w oddziale: to ja mam znać adres mojego banku na jaki wysłać
    formularz uruchomienia PZ. Będę spłacał ręcznie, mam ich dość. Albo się
    przejdę do głównej siedziby w mieście, tam może będą bardziej
    rozgarnięci pracownicy.

  • 10. Data: 2007-10-05 07:59:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Paź, 09:18, Piotras_ <a...@...pl> wrote:

> [...]
    > formularz uruchomienia PZ. Będę spłacał ręcznie, mam ich dość. Albo się
    > przejdę do głównej siedziby w mieście, tam może będą bardziej

    A nie prosciej zadzwonic z pytaniem na mlinie?