  • 1. Data: 2009-04-24 13:49:35
    Temat: biura maklerskie
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    Zamierzam zmienic biuro maklerskie.
    Inwestuje w akcje, w kontrakty (bez daytradingu),
    przez siec, z Linuksa (czyli zadne tam aplikacje
    windziarskie, czy "znakomite rozwiazania pod IE"
    w aplikacjach webowych mnie nie interesuja).

    Jakie biuro polecacie? jakie odradzacie?
    Podzielcie sie, prosze, Waszymi doswiadczeniami.
    Interesuja mnie zarowno "plusy dodatnie" jak i
    "plusy ujemne" poszczegolnych biur.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-24 14:50:06
    Temat: Re: biura maklerskie
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Jak nie grasz daytrading, to bierz najtańsze biuro.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-04-24 15:06:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    ING

    D.

  • 4. Data: 2009-04-24 19:16:18
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.
    Pol zlotego w jedna czy druga strone niczego zmieni.

    Pzdr
    RK

  • 5. Data: 2009-04-24 20:42:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:gst367$d4f$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.
    bredzisz czy pracujesz w domu maklerskim?

    > Pol zlotego w jedna czy druga strone niczego zmieni.
    zależy czym dysponujesz. - pół złotego nie robi wielkiej różnicy ale 0,1%
    tak..

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-04-25 09:20:13
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > zależy czym dysponujesz. - pół złotego nie robi wielkiej różnicy ale 0,1%
    > tak..

    Chyba masz na myśli 0,1p%
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-04-25 13:04:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "WOJSAL" <w...@N...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jakie biuro polecacie? jakie odradzacie?
    > Podzielcie sie, prosze, Waszymi doswiadczeniami.
    > Interesuja mnie zarowno "plusy dodatnie" jak i

    na akcjach gram z mBanku.
    Notowania mam z Bossy bo tu gram
    na kontraktach .. układ jest ok (oba sobie chwalę).

    george

  • 8. Data: 2009-04-27 09:29:50
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    Dombrek pisze:
    > Jak nie grasz daytrading, to bierz najtańsze biuro.
    > Dombrek

    Tzn. ktore?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2009-04-27 09:31:42
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
    > Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.

    Niekazde. Nie tylko prowizje sie licza. Rowniez jakosc aplikacji,
    wygoda skladania zlecen, szybkosc pracy serwera itp.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 10. Data: 2009-04-27 11:52:01
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w

    > Niekazde. Nie tylko prowizje sie licza. Rowniez jakosc aplikacji,
    > wygoda skladania zlecen, szybkosc pracy serwera itp.

    Zgadzam sie. Ale dotyczy to tylko i wylacznie DT, czyli praktycznie futow.
    RK