  • Data: 2005-04-29 19:07:10
    Temat: bank w niemczech - postbank - pytanie
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wybieram sie do Locknitz w Niemczech w celu otwarcia konta w Postbank'u.
    zainteresowal mnie ten bank, poniewaz nie ma problemu podobno w otwarciu
    konta dla osoby mieszkajacej w Polsce (jest bezplatne do 26 roku zycia,
    bezplatna EC, bezplatny dostep przez internet i telefon).
    Chce otworzyc konto w niemieckim banku, aby dostac karte EC, ktura jest
    akceptowana w niemczech.
    W zwiazku z tym mam pytania: jakie macie doswiadczenia w kwesti otwierania i
    prowadzenia kont w niemczech?

    Pozdrawiam
    Andrzej