    From: " ledres" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zerwanie lokaty w OF
    Date: Mon, 20 Jun 2011 10:33:21 +0000 (UTC)

    Witam.

    1. Chciałbym dowiedzieć się ile czasu mija od zerwania lokaty w OF do
    pojawienia się pieniędzy na moim koncie.

    2. Ostatnio założyłem lokaty "Na wyścigi", ale pojawiła się "Antyinflacyjna" w
    Idea Banku, która już teraz ma wyższe oprocentowanie, a w lipcu będzie miała
    jeszcze o pół procent więcej. Dodatkowo jest to lokata na 24 miesiące zrywalna
    co 3 - czyli pełna elastyczność.

    Wiem, że to brzmi jak reklama IB, ale piszę tu o tym m.in. po to, żeby się
    upewnić, czy nie przeoczyłem jakiegoś kruczka, bo na pierwszy rzut oka nie
    widzę żadnej przewagi oferty OF (ani żadnej innej na tę chwilę) nad lokatą
    antyinflacyjną.

    pzdr. ledres