  • 1. Data: 2003-06-19 08:27:44
    Temat: Zamykanie rachunku w VW
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Chce zamknac konto e-direct w VWBank. Jak to zrobic i ile to kosztuje?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 2. Data: 2003-06-19 11:12:11
    Temat: Re: Zamykanie rachunku w VW
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Chce zamknac konto e-direct w VWBank. Jak to zrobic i ile to kosztuje?

    Poczytaj regulamin i TOiP, wyślij wypowiedzenie umowy i juz :)

    Pozdraiwma
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-19 11:24:01
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcs5n1$dpj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    > Poczytaj regulamin i TOiP, wyślij wypowiedzenie umowy i juz :)

    Nic nie moge znalezc na ten temat. Czy moge to zrobic przez Vlinie? W jaki
    sposob odbiora mi token? Czy dzisiaj Vlinia dziala?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2003-06-19 11:36:25
    Od: n...@p...onet.pl

    > Nic nie moge znalezc na ten temat. Czy moge to zrobic przez Vlinie? W jaki
    > sposob odbiora mi token? Czy dzisiaj Vlinia dziala?

    Tak trudno wykręcić 0800 i sprawdzić u źródła???
    I właśnie teraz chcesz zamykać kiedy znieśli
    opłaty za prowadzenie?

  • 5. Data: 2003-06-19 11:46:59
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Nic nie moge znalezc na ten temat. Czy moge to zrobic przez Vlinie? W jaki
    > sposob odbiora mi token? Czy dzisiaj Vlinia dziala?

    Token trza zwrócić. Kartę ??? Sprawdź, czy jest opłata za zastrzeżenie i
    zastrzeż.
    Zablokój dostęp do konta (wprowadzając błędne wskazania tokena), zrób
    przesyłkę poleconą, włóż pisemko z wypowiedzeniem i token i myślę, że
    powinno się udać.
    W wypowiedzeniu napisz, gdzie mają Ci przelać resztę środków. A najlepiej
    nie zostawiaj na koncie za dużo kasy :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-06-19 12:49:38
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak trudno wykręcić 0800 i sprawdzić u źródła???
    Dzwonie i dzwonie i dzwonie i nikt nie odbiera ;( Nie wiem czy nie pracuja,
    czy jest kolejka:(
    > I właśnie teraz chcesz zamykać kiedy znieśli
    > opłaty za prowadzenie?

    Chwala za to,ze zniesli, pytanie jest kiedy wprowadza znowu. mBank jest z
    zalozenia darmowy i caly czas to podkreslaja.VW od poczatku kosztuje. VWmial
    16tys. klientow, teraz sie wszyscy rzuca, dobije do 150tys. i wprowadza
    pewnie oplaty. Taka spiskowa teorie tu uknulem ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 7. Data: 2003-06-19 12:58:59
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcs7o9$i3k$1@news.onet.pl...
> [...]
    > W wypowiedzeniu napisz, gdzie mają Ci przelać resztę środków. A najlepiej
    > nie zostawiaj na koncie za dużo kasy :-))

    Przerabiales to czy teoretyzujesz?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 8. Data: 2003-06-19 21:37:18
    Od: "S R" <r...@N...gazeta.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> napisał(a):

    > Chce zamknac konto e-direct w VWBank. Jak to zrobic i ile to kosztuje?

    A masz podpisana umowe z bankiem?
    A może skladales podpis pod wnioskiem o otwarcie konta?
    Umowa a wniosek o otwarcie konta to dwie rozne sprawy.
    Czym Ty sie przejmujesz!

  • 9. Data: 2003-06-19 21:38:18
    Od: "S R" <r...@N...gazeta.pl>

  • 10. Data: 2003-06-20 06:59:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "S R" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Umowa a wniosek o otwarcie konta to dwie rozne sprawy.

    Brednie.

    Pozdrawiam,
    Washko