  • 1. Data: 2011-12-22 14:54:53
    Temat: Wymiana w banku czy kantorze?
    Od: Daniel Horsch <h...@g...com>

    W styczniu bede wymienial duza sume na PLN (pol miliona Koron
    szwedzkich).Czy roznica miedzy kantorem a bankiem jest znaczna?

    Pozdrawam

  • 2. Data: 2011-12-22 15:03:11
    Temat: Re: Wymiana w banku czy kantorze?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Daniel Horsch" <h...@g...com> napisal w
    wiadomosci grup
    2g2000yqm.googlegroups.com...
    > W styczniu bede wymienial duza sume na PLN (pol miliona Koron
    > szwedzkich).Czy roznica miedzy kantorem a bankiem jest znaczna?

    Przy takiej kwocie raczej bank. Powinno byc nawet lepiej niz w kantorze,
    przy czym bedzie to wymagalo troche pochodzenia po bankach w celu wybadania
    kursu i checi zawarcia transakcji (niezbyt typowa waluta, trzeba bedzie
    dotrzec do odpowiedniej osoby w oddziale, która zadzwoni gdzie trzeba). Ja
    bym te transakcje zaczal 'przygotowywac' nawet ze dwa tygodnie przed faktem.

    Typowy kantor takiej ilosci SEK moze nie chciec skupic, a juz na pewno nie
    po jakiejs super cenie. Wprawdzie nigdy nie próbowalem wiekszych operacji na
    SEK, ale pisze to na podstawie moich doswiadczen z NOK.

  • 3. Data: 2011-12-22 22:25:43
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Zalezy co wynegocjujesz.
    Poszukaj jeszcze internetowych kantorów lub firm typu akcenta.

    MichalL

    m.googlegroups.com...