    From: Mem <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wymiana nominalow USD
    Date: Wed, 13 Dec 2006 21:17:00 +0100

    Witam,

    Mam okolo 2k USD, ale problem jest w tym, ze sa one w malych
    nominalach...czesc jest w 20, czesc w 50, a tylko kilka w 100.
    Chcialbym sobie je wplacic na moje konto, ale z czego co widze, w citi
    trzeba wplacac nominalami 100USD. Czy nie orientujecie sie moze, gdzie
    za niewielka kwote lub za free wymienic sobie caly cash? Kantory raczej
    odpadaja, bo na dolarach sie za dobrze nie znam i mam pewne obawy.
    A...zaznaczam, ze papierki za w stanie dobry, bo tylko takie odkladalem:)