  • Data: 2002-01-04 22:55:10
    Temat: Wybrałem już banki!
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!

    Wchodząc na tą grupę, myślałem że to nic nie da. Ale jednak dało. Pozwoliło
    mi się zdecydować na nowy bank - starego mam już dość, w szczególności ma
    podstawie moich doświadczeń z jego obsługą (niedoinformowaną - nie jeden raz
    musiałem zapłacić za usługę, która wg informacji pracownika była bezpłatna -
    a to jedna z mniejszych rzeczy)

    Na podstawie tego, co widziałem na ich stronach WWW (banku, który wybrałem)
    mogę stwierdzić, że będę zapewne zadowolony. Ale nie wiem jak będzie w
    praktyce. Widziałem też głosy krytyki. Cóż. Zobaczymy. Jeżeli będą jakieś
    zgrzyty, na pewno się o tym dowiecie.

    Pozdro
    AR

    PS: Dla Ciekawych - BZ WBK