  • 31. Data: 2004-12-21 14:25:39
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-21 15:22 Zbigniew Demidowicz said the following:
    [...]

    > Wierzę Ci, ale czy zastanowiłeś się dlaczego tak jest ? ;)

    Owszem. Your point being ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 32. Data: 2004-12-21 21:53:37
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    yayco napisał(a):

    > 1mo - nie istnieje coś takiego jak "wiarygodna statystyka", ale jeśli
    > chodzi ci o próby reprezentatywne, to nie nie ma takich, choćby
    > dlatego, że 95% użytkowników używa IE.

    Już "tylko" 89% :-) Te 6% ubyło nagle po premierze wersji 1.0 Firefoksa.
    A i to nie są do końca wiarygodne dane (heh, jakby jakiekolwiek
    statystyki były wiarygodne...), gdyż wielu użytkowników produktów
    Mozilli czy Opery przestawia swoje przeglądarki tak, by identyfikowały
    się serwerowi jako IE. To ostatnie jest wynikiem faktu, że wielu
    kiepskich webmasterów blokuje dostęp do stron użytkownikom innych
    przeglądarek (prezentując na przykład treść: tę stronę oglądaj w
    przeglądarce Internet Explorer w wersji co najmniej 5.0). Na szczęście
    takich witryn jest ostatnio coraz mniej.

    > Co nie zmienia faktu, że już od dawna nie ma tego produktu na
    > Linuksa, a jego użytkownicy jakoś sobie z bankami dają radę.

    Nigdy go nie było. I wydaje mi się, że nigdy nie będzie. I obym miał
    rację ;-)

    --
    Marek

  • 33. Data: 2004-12-21 22:39:36
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 22:53:37 +0100,
    osoba podpisana: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    napisała:
    [..]

    > Nigdy go nie było. I wydaje mi się, że nigdy nie będzie. I obym miał
    > rację ;-)
    Był.

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 34. Data: 2004-12-22 00:00:08
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 21 Dec 2004 12:27:39 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Zbigniew
    Demidowicz w wiadomości <news:cq94rr$f3j$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Bo jeśli to twierdzenie wynika jedynie z Twego (lub innych entuzjastów FF)
    > odczucia, to mnie nie przekonuje. Wolę jeszcze trochę wstrzymać się z
    > przygodą z FF ;)

    To nie jest sprawa tylko odczuć. IE był dziurawy od lat, wszyscy o tym
    wiedzieli, a M$ nic z tm nie robił. Jako przykład podam Ci mój post na
    tę grupę z przed roku: http://tiny.pl/k7t .
    W tym czasie moją domyślną przeglądarką był jeszcze IE, który bez
    żadnych protestów wyświetlił mi postawiona przez hackerów fałszywą
    stronę jako firmową stronę Pay-Pala, podczas gdy Firefox (z którym
    dopiero eksperymentowałem) odmówił wyświetlenia tej fałszywej strony.
    Błąd przeglądarki, który wykorzystali autorzy fałszywej strony był znany
    od wielu lat, mój syn demonstrował mi go już chyba ze 4 lata wcześniej.
    Po tym wydarzeniu oraz kilku innych, które uprzytomniły mi jeszcze inne
    wady IE, zrezygnowałem z niego, a swoją domyślną przeglądarka uczyniłem
    Firefoxa.
    Z Firefoxa jestem naprawdę bardzo zadowolony i każdemu doradzam taką
    samą zamianę.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 35. Data: 2004-12-22 10:03:16
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Kamil Jonca dnia 2004-12-21 23:39 napisał(a) co następuje:
    > Był.

    Internet Explorer pod Linuksa?? Kiedy?

    Może pomyliło Ci się z Macintoshem?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2004-12-22 10:22:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-22 11:03 MarekM said the following:

    > Internet Explorer pod Linuksa?? Kiedy?
    >
    > Może pomyliło Ci się z Macintoshem?

    Niestety muszę odszczekać. Wiem, ze kiedyś MS wypuścił "stado" IE pod
    różne unixy. NIestety udało mi się potwierdzić jednynie Solarisa i HP-UX
    , linuksa nie :-(

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 37. Data: 2004-12-22 10:47:09
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Kamil Jońca dnia 2004-12-22 11:22 napisał(a) co następuje:
    > Niestety muszę odszczekać. Wiem, ze kiedyś MS wypuścił "stado" IE pod
    > różne unixy. NIestety udało mi się potwierdzić jednynie Solarisa i HP-UX
    > , linuksa nie :-(

    W tych czasach (1999?) Linux jeszcze był postrzegany jako ciekawostka i
    zabawka dla studentów i pasjonatów. Choć powoli torował sobie drogę na
    rynku serwerów, żadna poważna firma nie myślała o nim jako systemie na
    biurko.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2004-12-22 11:18:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-22 11:22, kiedy Kamil Jońca napisał(a)
    co następuje:

    > Niestety muszę odszczekać. Wiem, ze kiedyś MS wypuścił "stado" IE pod
    > różne unixy. NIestety udało mi się potwierdzić jednynie Solarisa i HP-UX
    > , linuksa nie :-(
    >
    > KJ

    To i ja odszczekam, bom kierował się Twoją opinią.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 39. Data: 2004-12-22 17:52:03
    Od: mlody_book <a...@g...pl>

    Patek napisał(a):
    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.
    >
    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony bankow?
    > Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac.
    >
    > Tutaj mozna ja sciagnac
    > http://www.mozilla.org/products/firefox/
    >
    > Pztek

    Uzywam mozilli, firefoxa mam zainstalowanego, ale to kwestia
    przyzwyczajenia. Natomiast do czytania grup uzywam tylko i wyłącznie
    Thunderbirda 'spokrewnionego' z Firefoxem i gorąco polecam. Jezeli zas
    chodzi o bezpieczenstwo, to nie wyobrazam sobie nic gorszego niz
    przegladarke zintegrowana z systemem. Czyli "WSZYSTKO TYLKO NIE IE". Pozdra.

  • 40. Data: 2004-12-22 17:54:20
    Od: mlody_book <a...@g...pl>

    Michal M napisał(a):
    > Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości

    > Właśnie firefox zapamiętał mi numer klienta w Pekao24, IE nigdy tego nie
    > zrobił, może to kwestia ustawień, ale...
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał m

    Mozesz usunac to pojedyncze haslo albo wylaczyc zaamietywanie wszelkich
    hasel. W IE mozesz tylko wywalic wszystkie zapamietane dotad hasla. Tak
    wiec konfigurowalnosc mozillowatych jest wieksza ;-)