  • 1. Data: 2004-11-25 18:11:35
    Temat: Visa Classic w epakiecie?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Witam,
    w systemie pl@net w e-pakiecie można teraz złożyć wniosek o VC (kiedyś był
    wyszarzony-niedostępny) - co prawda na razie mam kartę i nie chcę następnej,
    ale zaciekawiło mnie to - czy fortis udostępnia już kredytówki dla
    e-pakietowców? A może po prostu gnuśny informatyk nie zablokował tej opcji?

    pozdrawiam
    trainer

  • 2. Data: 2004-11-26 09:06:49
    Temat: Re: Visa Classic w epakiecie?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    trainer wrote:
> [...]
    > nie chcę następnej, ale zaciekawiło mnie to - czy fortis udostępnia
    > już kredytówki dla e-pakietowców? A może po prostu gnuśny informatyk

    blad :-)
    nie tylko teraz - zawsze tak było, wyszarzenia nie widziałem nigdy.
    Zresztą zaraz pewnie odezwie sie Amra, ktory juz taki wniosek pare lat temu
    wypelnil. Na moje pytanie odpowiedzieli kiedys ze może będą dawać więc po co
    blokować tą opcję
    Poza tym to nie kredytówka tylko charge, spłacana automatycznie w 100% raz na
    miesiąc, tyle że bez zwyczajowej prowizji za operacje bezgotówkowe - kiedyś
    każdy pobierał za takie operacje 1%
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-11-26 15:16:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Zresztą zaraz pewnie odezwie sie Amra, ktory juz taki wniosek pare
    > lat temu wypelnil. Na moje pytanie odpowiedzieli kiedys ze może będą
    > dawać więc po co blokować tą opcję

    eee co ja bede pisal ;)
    nie dali i nie dadza, a produkt zupelnie nie modernizowany...

    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-11-26 15:51:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > nie dali i nie dadza, a produkt zupelnie nie modernizowany...

    zrobili tylko jedną rzecz - podpis elektroniczny obcy uznają
    tylko że przy okazji spieprzyli trochę i po zameldowaniu się znika kłódeczka i
    strona jest "mieszana" - nie należy juz do zaufanych, jak nie przymierzając
    jakaś byle jak zrobiona strona konta pocztowego w Idei :-)

    Od prawie 2 lat obiecują, że po zaksiegowaniu PZ bedzie widać kto ze mnie forse
    sciągnął - widać same cyferki i inne robaczki i moj numer rachunku, ktorego
    historię oglądam :-)
    Jeszcze trochę i zabiorę te wszystkie PZ od nich i nie bedę od stycznia za ten
    chłam płacił 2 zl od zlecenia - Żaden bank tyle nie zdziera
    *** blad ***