  • 1. Data: 2004-03-01 22:57:18
    Temat: VWB - czekam na założenie...
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    czy można tam założyć sobie w jednym rachunku kilka kont
    w mbanku miałem eKonto i 2xeMax

    --
    www.zsoft.prv.pl - pretendent strony grupowej pl.comp.nowe-programy
    obsluga zewn. skryptow (*.js) pisanych przez wiele osob (kto chetny?)

  • 2. Data: 2004-03-02 12:24:47
    Temat: Re: VWB - czekam na założenie...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >czy można tam założyć sobie w jednym rachunku kilka kont
    >w mbanku miałem eKonto i 2xeMax

    Nie - tylko e-direct i pluskonto

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-03-02 12:59:33
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Nie - tylko e-direct i pluskonto

    a nawiazujac do Twojego topicu - o ile sie doczekasz :)))
    moj znajomy zlozyl wnioski i ostatnim dzialaniem bylo odeslanie umowy
    poczta, co stalo sie w polowie stycznia...

    pozdrawiam
    zbyszko jnake

  • 4. Data: 2004-03-02 16:20:34
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > a nawiazujac do Twojego topicu - o ile sie doczekasz :)))
    > moj znajomy zlozyl wnioski i ostatnim dzialaniem bylo odeslanie umowy
    > poczta, co stalo sie w polowie stycznia...

    ja pocztą umowę odesłałem 26.01. i już dawno jestem po pełnej aktywacji
    konta :)