  • 1. Data: 2004-03-01 21:18:55
    Temat: Pad PolCardu i blokada środków
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Byłem dzisiaj z żonką na zakupach w hipermarkecie Geant. Poszedłem wcześniej
    do bankomatu EURONET wybrać trochę "kapuchy"(karta mBanku) wstukałem kwotę i
    ....... "Nie można sie skontaktować z serwerem.........". Pomyslałem, że
    pewnie bankomat ma problemy, więc poszliśmy na halę z zamiarem zapłacenia
    kartą. Koszyk wypchany zakupami, już mamy iść do kasy a tu muzyczkę przerywa
    komunikat, że awaria terminali POS!!! Siet!!!. No to poleciałem szukać
    innych bankomatów, ale w każdym (ING, EUROBANK) ten sam komunikat, że: "Nie
    można sie skontaktować z serwerem...." Wziąłem węc kartę żonki (LUKAS) i
    jakimś cudem udało mi się wybrać pieniądze.
    Po 0,5h spróbowałem jeszcze raz podjąc gotówke w bankomacie EURONET, ale
    zarówno karta mBanku jak i Lukasa zostały odrzucone (Nie można sie
    skontaktować z serwerem.....)!!!!!
    I wszysko by się dobrze skończyło gdyby nie to, że zalogowałem sie teraz do
    mBanku i to co 2x nie udało mi sie wybrać z EURONETu jest teraz
    zablokowane!!!!!!! Blokady tego co próbowałem wybrać z ING i EUROBANKU nie
    ma.
    Na mLinii dowiedziałem się, że problemy były z autoryzacja w Polcardzie. Ale
    tak czy owak pewną kwotę mam uziemioną na parę dni na koncie (maja na to 7
    dni do czasu potwierdzenia z EURONETU) i całe szczęście, że nie próbowałem
    podejmować większej kwoty z bankomatu bo bym został na lodzie.
    Reasumując to wszystko to widzę, że systemy nie działają tak jak należy
    skoro z jedych bankomatów nie dostaję blokady środków a z EURONETu dostaję.
    Poza tym idąc z zamiarem płacenia kartą lepiej mieć gotówke przy sobie może
    być cięzko (pół biedy jak się robi zakupy - gorzej jak cos takiego przydarzy
    się na stacji benzynowej!!!!!!!)

    Ciekawe czy Lukas tez tak urządził moja żonkę (bo też próbowała jak się
    okazało pare godzin wcześniej wybrać cos z EURONET-u), ale póki co tego nie
    sprawdzę bo ...................... LUKAS leży!!!!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam w ten czarny poniedziałek

  • 2. Data: 2004-03-01 21:42:23
    Temat: Re: Pad PolCardu i blokada środków
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "EmBa" <e...@u...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ....... "Nie można sie skontaktować z serwerem.........". Pomyslałem, że

    [...ciach!!]

    czyzby syndrom Y2k w zwiazku z 29 lutym ??? ;-))

    pozdr,
    tomek

  • 3. Data: 2004-03-01 22:01:03
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    miałem to samo (sytuacja opisana przed tygodniem)
    przeciążony serwer euronetu/mbanku. 200zł najpierw zablokowane a później
    zaksięgowane... dzwoń jak najszybciej z reklamacją żeby nie zaksięgowali
    bo jak zaksięgują bedziesz dłużej czekał na odwikłanie sprawy.
    ja czekałem tydzień

    b.