-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: VW rzondzi !
Date: Wed, 05 May 2004 20:43:56 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 48
Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
Message-ID: <c7bckq$o4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1083782618 772 217.173.163.135 (5 May 2004 18:43:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 5 May 2004 18:43:38 GMT
User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:297200
[ ukryj nagłówki ]Witajcie,
http://inne.nawara.info/vw1.jpg
http://inne.nawara.info/vw2.jpg
Prawie rok regularnego zgłaszania powyższych błędów do VWBD to stanowczo
za mało dla tego banku, aby dokładnie opisane błędy poprawić. Gratuluję!
I niech mi ktoś nie powie, że Volkswagenbank direct nie rzondzi :-)
Już pomijam kwestie, że po angielsku. Ale - do jasnej choinki - nie
nazywajmy hasła PINem !
Secundo: terminologia. Trzeba chyba robić magistra z terminologii
używanej w VW.
Na papierowych potwierdzeniach otwarcia rachunków od jakiegoś czasu
drukowane są numery klienta, jako osobna pozycja, aby było jasno
wskazane co tymże numerem jest [wcześniej trzeba się było domyślać].
Teraz trzeba wiedzieć, że jeśli IVR prosi o podanie numeru rachunku, to
prosi o numer klienta. Z kolei jeśli system internetowy prosi o podanie
idetyfikatora... to o dziwo też chodzi mu o numer klienta. :-)
Ale ja widocznie za dużo wymagam. W końcu kto mógłby wpaść na to, żeby
numer klienta nazywać wszędzie po prostu numerem klienta? Prawda, jakie
to mało intuicyjne ?
Tertio: prawda, że bardzo intuicyjne jest to, że przed połączeniem z
konsultantem, aby konsultant miał jakikolwiek dostęp do rachunku, należy
się zalogować wybierając wcześniej 'informajce o rachunku i zlecenia
operacji' ? Przecież zmiana tego komunikatu na komunikat 'jeśli jesteś
już naszym klientem wybierz 1' to stanowczo zbyt poważne zadanie.
Łatwiej jest dołączać kserowane kartki A4 do pakietów startowych, w
których opisuje się, że przed każdym połączeniem z konsultantem należy
zalogować się ręcznie używając właśnie opcji 'informacje o rachunku i
zlecenia operacji'.
Zresztą... po co ja o tym piszę...
Pozdrawiam,
WN
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.04 19:50 Unek
- 05.05.04 20:02 Wojciech Nawara
- 05.05.04 20:04 Wojciech Nawara
- 05.05.04 20:00 Radosław Popławski
- 05.05.04 20:14 Wojciech Nawara
- 05.05.04 21:35 wk
- 05.05.04 22:03 Radosław Popławski
- 06.05.04 07:03 Damian Kuczera
- 07.05.04 13:43 Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
Najnowsze wątki
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard