  • 1. Data: 2003-07-31 10:55:24
    Temat: VISA Electron i Słowacja
    Od: "Jacek Wiatr" <j...@z...ciechanow.tpsa.pl>

    Hej
    Wybieram się na Słowację i mam pytanko.
    Czy zabierając ze sobą kartę bankomatową maestro będę mógł wypłacac z
    bankomatów ichniejsze pieniadze (słowackie korony) ?

    pzdr
    jacek

  • 2. Data: 2003-07-31 11:07:12
    Temat: Re: VISA Electron i Słowacja
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Jacek Wiatr" <j...@z...ciechanow.tpsa.pl> writes:

    > Hej
    > Wybieram się na Słowację i mam pytanko.
    > Czy zabierając ze sobą kartę bankomatową maestro będę mógł wypłacac z
    > bankomatów ichniejsze pieniadze (słowackie korony) ?

    Robiłem to (w Liptovskim Mikulaszu) bodaj 5 lat temu (Maestro
    PBK), nie sądzę by sytuacja od tego czasu uległa pogorszeniu.

  • 3. Data: 2003-07-31 18:14:17
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Thu, 31 Jul 2003 12:55:24 +0200, Jacek Wiatr wrote:

    >Wybieram się na Słowację i mam pytanko.
    >Czy zabierając ze sobą kartę bankomatową maestro będę mógł wypłacac z
    >bankomatów ichniejsze pieniadze (słowackie korony) ?

    Bez problemu, maestro jest tam nawet popularniejsza niż Visa,
    przynajmniej jak chodzi o bankomaty.
    Kupno koron w kantorze ciągle jednak wychodzi taniej.

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]

  • 4. Data: 2003-07-31 20:20:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek Wiatr <j...@z...ciechanow.tpsa.pl> wrote:
    > Czy zabierając ze sobą kartę bankomatową maestro będę mógł wypłacac z
    > bankomatów ichniejsze pieniadze (słowackie korony) ?

    Tak (dziwne, prawda?)

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-07-31 20:22:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com> wrote:

    > Kupno koron w kantorze ciągle jednak wychodzi taniej.
    Windows prawda. Jakloś ciągle jeżdzą i dalej wychodzi taniej kartą.
    Wypłacać i płacić...

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-07-31 21:47:16
    Temat: Odp: VISA Electron i Słowacja
    Od: Tomek Dygała <tdygala@anty##fasolka.post.pl>

    Użytkownik "Circulus Vitiosus" <c...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:dtmiivg168lhjlc3pde0jg79fmo2nr6usm@4ax.com...

    > Kupno koron w kantorze ciągle jednak wychodzi taniej.

    no raczej nieprawda.
    za 1000 SKK w kantorze zapłaciłem 110 PLN
    a przy wypłacie 1000 SKK z bankomatu ściągnęło 105,6 PLN + 4 PLN
    prowizji

    pzdr.
    Tomek D

  • 7. Data: 2003-08-01 07:19:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > wypłacac z

    > no raczej nieprawda.
    > za 1000 SKK w kantorze zapłaciłem 110 PLN
    > a przy wypłacie 1000 SKK z bankomatu ściągnęło 105,6 PLN + 4 PLN
    > prowizji

    W jakim dniu, bo jakoś sporo wyszło i ta prowizja 4 PLN - co to za
    karta?

  • 8. Data: 2003-08-01 07:25:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > W jakim dniu, bo jakoś sporo wyszło i ta prowizja 4 PLN - co to za
    > karta?

    Prowizja wskazuje na Citi maestro.

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2003-08-01 07:31:09
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:3F2A170B.3050308@poczta.fm...

    > Prowizja wskazuje na Citi maestro.

    Multi także chyba ma 4?

  • 10. Data: 2003-08-01 07:42:18
    Od: "Tomek D" <t...@W...pl>

    to był 22 albo 23 lipca, bankomat Slovenskej Sporitelny, Bardejov

    > Prowizja wskazuje na Citi maestro.

    maestro Pekao SA.

    pzdr.
    Tomek D