  • 1. Data: 2002-12-26 17:18:40
    Temat: Telefoniczne potwierdzenie dyspozycji
    Od: j...@p...onet.pl

    Czy mBank potwierdza telefonicznie zlozona dyspozycje przelewu? Od jakiej
    kwoty jesli tak?

    W Citku jest to od 5k, i powoduje ze czuje sie jakos spokojniejszy.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-26 19:19:40
    Temat: Re: Telefoniczne potwierdzenie dyspozycji
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    W PKOBP sam ustalam kwotę od jakiej bank ma potwierdzić

  • 3. Data: 2002-12-26 19:24:48
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tak jak i w VWbankdirect. I w LGnet. Tylko mieliśmy pisać o mBanku.
    A w mBanku nie spotkałem się z takim limitem.

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski"

  • 4. Data: 2002-12-27 02:03:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    j...@p...onet.pl writes:

    > Czy mBank potwierdza telefonicznie zlozona dyspozycje przelewu?

    Nie.
    Obawiam sie jednak, ze duuzo latwiej podlaczyc sie do czyjegos telefonu
    niz ukrasc mu kartke z kodami, numer klienta i haslo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator