    From: "Adam" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Technologia" obslugi funduszy
    Date: Tue, 15 Apr 2003 19:51:39 +0200

    Witam Szanowych Grupowiczow.
    Byc moze moje pytanie nie jest tak do konca zwiazane z tematyka grupy, ale
    wydaje mi sie, ze tu najszybciej moge otrzymac jakas informacje (chocby
    wskazanie innej grupy). Otoz poszukuje wydawnictw na temat jak firmy
    ubezpieczeniowe sprzedajace ubezpieczenia na zycie z funduszami technicznie
    obsluguja inwestowanie skladek w te fundusze. Nie chodzi mi tu oczywiscie o
    cala magiczna wiedze "w co inwestowac", tylko jak to technicznie wyglada (im
    glebiej temat bedzie opisany, ze wszystkimi szczegolami, tym lepiej).
    Za wszelkie info bede wdzieczny.
    Pozdrawiam
    Adam