  • 1. Data: 2002-10-04 08:59:39
    Temat: Tani przelew w BZ WBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Oficlajna odpowiedz (cytuje)

    "Czas realizacji przelewów zgodny jest z postanowienami umowy zawartej z
    Bankiem. Przy czym pragnę podkreślić, ze okres 3 dni roboczych na wykonanie
    "taniego" przelewu jest maksymalny i uzależniony od wielu czynników.
    Bardzo proszę zatem o branie pod uwagę przy zlecaniu przelewów poprzez
    kanały elektroniczne czasu realizacji dyspozycji."

    Jednym slowem niech sie wypchaja - bede chodzil do KB troche dalej i wplacal
    gotowke. Wg. dzisiajeszych standardow 1,5 zl to juz jest przesada...

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-04 09:11:24
    Temat: Re: Tani przelew w BZ WBK
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Oficlajna odpowiedz (cytuje)

    Tez mi powiedzieli w oddziale, ze "zawsze bylo _do_ 3 dni"
    tyle tylko ze przed wprowadzeniem ICBS'u _zawsze_ szlo
    2 dni a teraz zawsze idzie _3_ dni. Strata na odsetkach
    nie rekompensuje jednak 1 zl roznicy w cenie przelewu
    dla niskich sum. Dopiero od okolo 2500-3000 zl lepiej
    wyslac elixirem za 1,5 zeta.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-10-04 09:24:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 2 dni a teraz zawsze idzie _3_ dni. Strata na odsetkach
    > nie rekompensuje jednak 1 zl roznicy w cenie przelewu
    > dla niskich sum. Dopiero od okolo 2500-3000 zl lepiej
    > wyslac elixirem za 1,5 zeta.

    2 dni jeszcze buylo do przyjecia, ale 3 dni juz nie - bo w tym momencie moge
    wyslac tylko w poniedzialek lub wtorek i srode....

  • 4. Data: 2002-10-04 09:26:20
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > 2 dni jeszcze buylo do przyjecia, ale 3 dni juz nie - bo w tym momencie moge
    > wyslac tylko w poniedzialek lub wtorek i srode....

    no, tyz racja
    przy czym i tak od dawna wysylam wszystko via multibank ew. ingbsk

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-10-04 09:32:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > no, tyz racja
    > przy czym i tak od dawna wysylam wszystko via multibank ew. ingbsk

    ale ja BZ WBK traktowalem jako kasa ;) do przelewania dalej. Przy okazji
    mialem jednak i VC i VE i Maestro i token i jakas tam kasa zawsze byla. A
    teraz - nie daja Mastercarda, przelewy takie a nie inne - chyba sie
    przeniose do KB w takim razie i mnie w nos niech caluja :)

  • 6. Data: 2002-10-04 11:50:41
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

    A sprobuj puscic po godz. 0.00 ;-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 7. Data: 2002-10-04 11:54:29
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    > Jednym slowem niech sie wypchaja - bede chodzil do KB troche dalej i
    wplacal
    > gotowke. Wg. dzisiajeszych standardow 1,5 zl to juz jest przesada...

    Zdaje się, że masz konto dla ludności więc i tak masz lepiej niż ja. Przelew
    składany drogą elektroniczną kosztuje Cię 0,50 PLN (tani) lub 1,50 PLN
    (ELIXIR). Ja mam konto firmowe i płacę 2 PLN za przelew tani i 3 PLN za
    ELIXIR (składane przez internet). Mam niejakie wątpliwości czy w świetle
    przepisów prawa takie zróżnicowanie opłat jest dopuszczalne.

    Poza tym nie podoba mi się, że zapłaciłem 70 zł za token, który jest
    _własnością_ banku i powinien być zwrócony na każde jego żądanie. O zwrocie
    opłaty nie ma mowy.

    Nie podoba mi się punkt w regulaminie usług elektronicznych, który zwalnia z
    odpowiedzialności bank w razie wykorzystanie łącz telekomunikacyjnych
    niezgodnie z prawem czyli po prostu w razie włamania przez hakera i
    wyczyszczenia mi konta. Ciekawe czy tak samo bank nie odpowiada za skutki
    napadu i kradzieży pieniędzy albo włamania do skrytek depozytowych. "Sorry,
    ale pańskie pieniądze ukradli złodzieje, spadaj pan na drzewo, ale zanim pan
    to zrobi proszę opłacić zaległą prowizję za usługi bankowe. "

    Ostatnia wpadka wyszła wczoraj. Jak zakładałem konto w 98 to jeszcze był
    WBK. Potem połączył się z BZ, potem zmienili system numeracji kont i obecnie
    moja umowa konta jest zupełnie niepodobna do stanu rzeczywistego. Na logikę
    po każdej takiej zmianie powinnien być robiony aneks do umowy, ale widać im
    się nie chciało. Zostałem tylko łaskawie _poinformowany_ o tym, że zmieniła
    się strona umowy jaką zawarłem i że przyniesie mi to same korzyści. Z
    korzyści zanotowałem jedynie lawinowy wzrost wszystkich opłat i prowizji,
    ale nie wydaje mi się żeby były to korzyści dla mnie. O zmianie numeru nawet
    żadnego oficjalnego pisma nie było. Zmieniło się i już. Parę dni temu
    okazało się, że muszę zaktualizować dane dotyczące mojej firmy w urzędzie
    celnym. W ich skład wchodzi numer rachunku bankowego. Nie wystarczy jednak
    tylko go podać, musi być dokument. Moja umowa rachunku bankowego się do tego
    nie nadaje, bo opiewa na nie istniejący bank i nieaktualny numer konta.
    Jedyne co mogę zrobić to wystąpić z pismem do banku żeby wydał mi
    zaświadczenie o posiadaniu rachunku. Za to zaświadczenie mówiące o tym, że
    mój bank pozmieniał sobie różne rzeczy w umowie mam zapłacić 16 zł.

    Zaczynam się lekko wkurwiać.

    Darek