eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzybki kredyt hipoteczny a mieszkanie bez odrębnej księgi wieczystej › Szybki kredyt hipoteczny a mieszkanie bez odrębnej księgi wieczystej
    From: "Tomac" <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Szybki kredyt hipoteczny a mieszkanie bez odrębnej księgi wieczystej
    Date: Mon, 24 May 2004 10:11:53 +0200

    Witam,

    Mam zgryz - mam zamiar kupić od kolegi mieszkanie (spółdzielcze własnościowe
    prawo do lokalu), księga wieczysta jest dla całej nieruchomości. Potrzebuję
    szybko załatwić kredyt, i nieco się pogubiłem (na infoliniach prezentują
    opinie skrajnie różne)

    Jak to przeprowadzić?
    Czy rzeczywiście bankowi wystarczą odpowiednie papiery ze spółdzielni o
    księdze wieczystej prowadzonej dla działki na której stoi budynek +
    oświadczenie że wyraża zgodę na odrębną księgę wieczystą dla mieszkania?
    Ktoś to przerabiał ostatnio może? (googla przeszukałem)

    Pomóżcie proszę...

    Pozdrawiam,
    Skołowany
    Tomac