  • 1. Data: 2012-06-18 15:50:19
    Temat: Sync - 5% cashback
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dla tych co im się nie chce szukać po regulaminach:

    §55.
    1. W przypadku, gdy kwota jednorazowego Uznania lub uznania z tytułu
    Zniżki przekroczy kwotę 760 PLN, Bank działając jako płatnik potrąci
    należny zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych w wysokości
    10%, o którym mowa w art. 30 ust. 1. pkt 2. ustawy z dnia 26 lipca 1991
    r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2000 r., nr 14,
    poz. 176 ze zm.) i przekaże go na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego.
    2. Punkty premiowe naliczane są od wolumenu transakcji
    nieprzekraczającego 25 000 PLN w danym miesiącu. Po przekroczeniu tej
    kwoty Punkty premiowe nie są dalej naliczane.
    3. Punkty premiowe nie są naliczane od Operacji kartą w punktach
    posiadających:
    a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz
    zakłady bukmacherskie i im podobne,
    b. MCC równy 8999 określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod
    innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna
    (country code inny niż Polska),
    c. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy
    za pośrednictwem Bankowości Internetowej. Wskazanie dodatkowego kod MCC
    nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje od daty wskazanej przez Bank w
    powiadomieniu.

    Według mnie źle to nie wygląda szkoda tylko, że Allegro się nie łapie.

    PS Rzuciłem jeszcze okiem na przeliczniki transakcji zagranicznych i jest
    tak samo jak w Aliorze czyli średnio.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-06-18 16:13:05
    Temat: Re: Sync - 5% cashback
    Od: otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 15:50, xbartx pisze:
> [...]
    > (country code inny niż Polska),
    >
    > Według mnie źle to nie wygląda szkoda tylko, że Allegro się nie łapie.

    Czemu się nie płapie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

    o.

  • 3. Data: 2012-06-18 16:25:34
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    otrov <o...@g...pl> napisał(a):

    > Czemu się nie płapie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

    Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisał, a inny co nauczył się tylko
    ctrl+c+v to powtarza, również bez czytania.

  • 4. Data: 2012-06-18 16:39:38
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-06-18 16:25, Konfabulator pisze:

    > Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisał, a inny co nauczył się tylko
    > ctrl+c+v to powtarza, również bez czytania.

    A trzeci ględzi.
    Napisz może dlaczego się łapie albo nie łapie, to ciekawsze będzie.
    Mnie w każdym razie interesuje.

  • 5. Data: 2012-06-18 16:47:29
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Bogdan B. <g...@r...pl> napisał(a):

    > A trzeci ględzi.
    > Napisz może dlaczego się łapie albo nie łapie, to ciekawsze będzie.
    > Mnie w kaĹźdym razie interesuje.

    Są dwa warunki, które muszą być spełnione ŁĄCZNIE by nie dostać 5%:

    - kod MCC 8999 - spełniony,
    - kod kraju inny niż Polska - NIESPEŁNIONY.

    Wniosek: PayU podpada pod zwrot 5% cashback.

  • 6. Data: 2012-06-18 17:23:45
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-06-18 16:47, Konfabulator pisze:

    > Są dwa warunki, które muszą być spełnione ŁĄCZNIE by nie dostać 5%:
    >
    > - kod MCC 8999 - spełniony,
    > - kod kraju inny niż Polska - NIESPEŁNIONY.
    >
    > Wniosek: PayU podpada pod zwrot 5% cashback.

    Dziękuję :-)

  • 7. Data: 2012-06-18 23:54:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:25:34 +0000, Konfabulator napisał(a):

    > Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisał, a inny co nauczył się
    > tylko ctrl+c+v to powtarza, również bez czytania.

    No fakt myślałem o PayPal i automatycznie zaliczyłem Allegro. Dziwne w
    sumie to jest, bo CB ma być od zakupów internetowych a jakim to zakupem
    internetowym jest spłata swojego zadłużenia w Allegro? W tacie Aliorze
    Allegro i PayPal się nie łapią w Synku Allegro już się łapie na CB. Nie
    będę dalej rozwijał tematu ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-06-19 05:46:56
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 18, 11:54 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > internetowym jest spłata swojego zadłużenia w Allegro? W tacie Aliorze
    > Allegro i PayPal się nie łapią w Synku Allegro już się łapie na CB. Nie

    http://allegro.pl/country_pages/1/0/z4.php

    G. Prowizja w kategoriach "Komputery", "Fotografia", "RTV i AGD" oraz
    "Telefony i Akcesoria"

    Stawki prowizji od sprzedaży jednej sztuki Towaru wynoszą:
    Cena końcowa za 1 sztukę Towaru Prowizja od sprzedaży
    do 100,00 zł 5% ceny końcowej
    100,01 - 1.000,00 zł 5,00 zł plus 1,90% kwoty powyżej 100,00 zł
    1.000,01 - 5.000,00 zł 22,10 zł plus 0,50% kwoty powyżej 1.000,00

    powyżej 5.000,00 zł 42,10 zł plus 0,20% kwoty powyżej 5.000,00 zł

    Czyli jak kupię komputer za 25000 zł, to sprzedawca zapłaci 42.10 +
    20000 * 0.2% = 82.10 zł prowizji. Kupujący może zapłacić kartą i od
    Aliora dostanie 1250 zł. Zysk 1167.90 zł, minus podatek 10% = 1051.11
    zł na czysto. Czy Alior pójdzie z torbami jak zaraz każdy co miesiąc
    kupi komputer? Czy ja coś przeoczyłem?

    P.S. ma ktoś pożyczyć 25000 zł na jeden-dwa dni? ;) Mam konto na
    Kokosie.

  • 9. Data: 2012-06-19 06:36:57
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 05:46, Miernik pisze:

> [...]
    > Aliora dostanie 1250 zł. Zysk 1167.90 zł, minus podatek 10% = 1051.11
    > zł na czysto. Czy Alior pójdzie z torbami jak zaraz każdy co miesiąc

    ... a nie ma tam limitu typu max 50zł/mc?

    > P.S. ma ktoś pożyczyć 25000 zł na jeden-dwa dni? ;) Mam konto na
    > Kokosie.

    Hm... a czy jak sprzedam żonie (ustawowa wspólność majątkowa) przez
    Allegro, to też mam zapłacić PCC?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 10. Data: 2012-06-19 06:52:08
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 19, 6:36 am, bzdreg <b...@n...pl> wrote:
    > ... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

    "tam" czyli gdzie?