  • 1. Data: 2012-06-18 08:34:48
    Temat: Gdzie jest kij
    Od: Marek <x...@d...pl>

    Trafiłem na oferty lokat w złoto z gwarantowanym zwrotem kapitału i
    odsetek. Procentowanie jest dwukrotnie wyższe o najlepszych lokat
    oferowanych przez banki. Takimi produktami dysponuje Amber Gold, ale nie
    chce mi się wierzyć bo jest to zbyt piękne. Gdzie jest schowany kij
    którym mogą "dawcę gotówki" boleśnie obić?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-06-18 08:41:13
    Temat: Re: Gdzie jest kij
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-18, Marek <x...@d...pl> wrote:

> [...]
    > chce mi się wierzyć bo jest to zbyt piękne. Gdzie jest schowany kij
    > którym mogą "dawcę gotówki" boleśnie obić?

    Pogooglaj. Firma jest na liście ostrzeżeń KNF i trochę już o niej było
    w gazetach napisane.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-06-18 09:00:37
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-18 08:34, Marek pisze:
> [...]
    > chce mi się wierzyć bo jest to zbyt piękne. Gdzie jest schowany kij
    > którym mogą "dawcę gotówki" boleśnie obić?

    Wydaje mi się, że to taki drugi Grobelny bez BFG ładujesz kasę a po roku
    zostajesz z niczym nie warto ryzykować i dziwię się np. Radio PIN niby
    radio zwiazane z finansami a reklamują to ...

    gregor

  • 4. Data: 2012-06-18 09:03:49
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-18 09:00, gregor pisze:

    > Wydaje mi się, że to taki drugi Grobelny bez BFG ładujesz kasę a po roku
    > zostajesz z niczym nie warto ryzykować i dziwię się np. Radio PIN niby
    > radio zwiazane z finansami a reklamują to ...

    Żurnaliści (pismaki, redachtóry, wydawcy mediów) - to prostytutki. Jeśli
    ktoś płaci za reklamę, to wezmą kasę i dadzą dupy.
    Taka profesja, panie... Swoboda działalności gospodarczej (w granicach
    prawa).

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2012-06-18 09:49:05
    Temat: [crosspost]Re: Gdzie jest kij
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.06.2012 09:03, maruda pisze:

> [...]
    > ktoś płaci za reklamę, to wezmą kasę i dadzą dupy.
    > Taka profesja, panie... Swoboda działalności gospodarczej (w granicach

    A tak swoją drogą, to czy radio/gazeta (Rzeczpospolita reklamuje
    AmberGold ZTCP) ma prawo odmówić publikacji ich reklamy, jeżeli to jest
    bądź co bądź legalny interes?

    p. m.

  • 6. Data: 2012-06-18 10:18:48
    Temat: Re: [crosspost]Re: Gdzie jest kij
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-18 09:49, m pisze:

    > A tak swoją drogą, to czy radio/gazeta (Rzeczpospolita reklamuje
    > AmberGold ZTCP) ma prawo odmówić publikacji ich reklamy, jeżeli to jest
    > bądź co bądź legalny interes?
    >
    > p. m.

    Pewno nie ma prawa.
    A czy ktoś gdzieś w ogóle jakieś prawo widział? Ostatnio w tv pokazywali
    prawo pięści (prawo silniejszego). To chyba jedyne, które działa...

    Widzisz... w normalnym systemie, to (gdybym np. prowadził knajpę), to
    mógłbym odmówić obsłużenia Cię, bo mi się Twoja gęba (albo orientacja
    seksualna) nie podoba i nic nikomu do tego.

    Niestety, nie żyjemy w normalnym systemie. "Wolność", czy "swoboda", to
    puste słowa.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2012-06-18 11:01:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 08:34:48 +0200, Marek napisał(a):

    > Trafiłem na oferty lokat w złoto z gwarantowanym zwrotem kapitału

    Uhm. Gwarantowanym przez kogo?

    AK

  • 8. Data: 2012-06-18 14:33:43
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

> [...]
    > chce mi się wierzyć bo jest to zbyt piękne. Gdzie jest schowany kij którym

    kij to ten "gwarantowany zwrot" - przy czym gwarantowany powinien być w
    cudzosłowiu w oryginale !!!

  • 9. Data: 2012-06-18 14:36:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.06.2012 14:33, zaemka pisze:
    > cudzosłowiu

    W czym?

  • 10. Data: 2012-06-18 15:11:04
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > W czym?

    nie czepiaj się drobiazgów- literówek , bo cię nie utrzymają i spadniesz ;-)