  • 1. Data: 2003-09-29 08:20:56
    Temat: Stale zlecenie ze zmienna kwota - pytanie.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Pamietacie takie cos? Sklada sie stale zlecenie w banku i prosi u
    wierzyciela, zeby wysylal rachunki nie do mnie, tylko do banku. A bank
    placi.

    Obecnie wypierane przez polecenie zaplaty.

    I teraz pytania:

    1) Ktore banki (jeszcze) te usluge swiadcza?
    2) Czy sa jeszcze jakies rzeczy (no nie wiem, energia elektryczna,
    gazowa, ?), za ktore mozna placic w ten sposob, a _nie mozna_ PZ?

    MJ

  • 2. Data: 2003-09-29 08:35:41
    Temat: Re: Stale zlecenie ze zmienna kwota - pytanie.
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@c...fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>:

    > Obecnie wypierane przez polecenie zaplaty.
    No, zalezy gdzie ;)

    > I teraz pytania:
    >
    > 1) Ktore banki (jeszcze) te usluge swiadcza?

    PKO BP, BZWBK i pewnie jeszcze wiekszosc marmurow (Pekao?, BPHPBK?, ...)

    > 2) Czy sa jeszcze jakies rzeczy (no nie wiem, energia elektryczna,
    > gazowa, ?), za ktore mozna placic w ten sposob, a _nie mozna_ PZ?

    Zdecydowanie. U mnie np. sa to:
    1) energia el.+gaz wlasnie, grupa ENEA Poznan (namawiam ich usilnie do PZ,
    ale slabo mi wychodzi, udaja w odpowiedziach, ze chodzi mi wlasnie o
    zlecenie stalo-zmienne)
    2) czynsz SM

    Nie maja PZ i nie maja tez - uprzedzajac ew. pytanie - obciazenia karty.

    --
    Robert