  • 31. Data: 2014-12-18 19:07:58
    Temat: Re: SKOK Wołomin pod wodą, koniec bajki. (bajki mają morały)
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Skoki upadłe to ok. 18% całego systemu.

    p..., k..., p...

    fajna maszynka do dojenia państwa
    - taki pokropiony wodą święconą
    multi-Amber-Gold z gwarancjami BFG ;)

    świetnie to ktoś sobie wymyślił...

  • 32. Data: 2014-12-18 22:16:39
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ciekawy wywiad widziałem w tv:

    - Co Pan zrobi po odzyskaniu pieniędzy ze Skoku Wołomin?
    - Jak to co? Zaniosę do innego Skoku.

  • 33. Data: 2014-12-18 22:33:17
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    zaniósłby do SKOK Pruszków ale w Pruszkowie nie ma SKOK-u :)

  • 34. Data: 2014-12-19 16:48:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał
    >p..., k..., p...
    >fajna maszynka do dojenia państwa
    >- taki pokropiony wodą święconą
    >multi-Amber-Gold z gwarancjami BFG ;)
    >świetnie to ktoś sobie wymyślił...

    Niby tak, ale
    -depozyty w wolominie byly mniejsze od aktywow, wiec formalnie rzecz
    biorac wyplacone gwarancje powinny zostac pokryte.
    roznie z tymi aktywami bywa, i z likwidacja, ale znaczna czesc
    depozytow powinna jednak miec pokrycie.

    -teraz sie rozni kredytobiorcy moga zdziwic, ze jednak ktos sie domaga
    splaty i nie mozna juz zadzwonic do znajomego prezesa.

    -od roku skoki cos na BFG wplacaja, wiec moze tegoroczne straty
    pokryja.

    -BFG to nie bardzo "panstwa". Fundusz miedzybankowy, straty przeniosa
    sie na inne banki, banki rozdziela na klientow, tzn juz rozdzielily,
    bo skladki placone sa od dawna, a Panstwo nie ma nic do tego - chyba
    ze szeroko pojmowane, wraz z obywatelami ..

    J.

  • 35. Data: 2015-01-08 05:30:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 549180b5$0$21551$6...@n...neostrada.pl

    > Ale czemu zli kredytobiorcy maja czekac do upadku skok ?
    > Zbankrutowac zawsze moga.

    Mogą zawsze, o ile nie są zbyt mocno ,,spokrewnieni'' z właścicielami SKOK. ;)

    > Ale w tym celu nie mozna dopuscic do upadku SKOK, bo wtedy wchodzi syndyk i zabiera
    te wladze :-)

    Kupujesz spodnie, pierzesz prasujesz...
    Po jakimś czasie wyrzucasz, bo są zużyte, a Ty masz nowsze. :)

    > Ba, nie wahalbym sie nawet napisac "nasze", tzn ich, klientow, wlasna spoldzielnia
    :-)

    Niemal jak fabryki w PRLi. ;)

    > Moze po prostu KNF teraz latwiej zareagowac szybko i energicznie,

    (; Natychmiast I Energicznie? ;)

    > bo dawniej bylby problem ze deponenci na lodzie zostali.

    Zgadza się -- teraz może, bo teraz obejmuje opieką. ;)

    > Ale SKOK wczesniej mialy klientow. Na gwarancjach im widac malo zalezalo.

    Gwarantem był Kościół. :)

    > Nikomu tez chyba nie zalezalo na przyciaganiu klientow
    > do SKOK - moze z wyjatkiem ich prezesow.

    Mnie zależało -- z tym zgadzam się. :)

    > Ba, wrecz im do ustawy wpisalo ze moga kupowac pewne papiery, w szczegolnosci
    obligacje :-)

    Im -- czyli SKOKom?

    > Przy czym ... nasze panstwo na razie wnioskow o kredyt nie sklada, tylko wlasnie
    rozne obligacje emituje i sprzedaje tym, co chca
    > kupic ...

    Czym różni się kredyt od (; emitacji obligacyjnej? ;)

    > Ale one raczej placa, a tu mamy 80% przeterminowanych kredytow.

    One płacą? Ale one miały płacić pod rządami Kaczyńskich nie Tuska. :)
    Gdy kura trafiła w cudze ręce -- warto ją zarżnąć (aby nie znosiła
    jaj obcym ludziom), gdy nie można jej odzyskać. :)

    > Tak ogolnie to sie mowi, ze obligacje panstwowe sa nisko oprocentowane, bo
    bezpieczne.

    Co ma bezpieczeństwo do zysków SKOKów?
    Państwo decyduje o rentowności i zyskach, a nawet potrafi
    jakoś zwolnić z podatków tych, którzy lokują w obligacje.
    Gdy ja kupiłem kiedyś obligacje -- odliczyłem je od
    podstawy opodatkowania. Zaoszczędziłem na tym sporo,
    choć zyski głupio ulokowałem w MiniDisk Sonego. :)
    (w sumie około 24 tysięcy pln ze 20 lat temu)
    Jednym z zadań tego MD było nagrywanie rozpraw sądowych. :)

    > U nas jakies dziwne rzeczy sie dzieja, ale chyba nadal zwiazku ze SKOK nie ma to
    wielkiego - chcesz atrakcyjna oferte budowac,
    > lokujac pieniadze klientow w obligacjach ?

    Dlaczego nie?

    > Na razie zauwaz, ze to to kilka SKOK padlo, reszta sie trzyma ...

    Tak -- na razie chyba tylko 3 SKOKi. Reszta czeka spokojnie
    w kolejce, bez awantur, bez pośpiechu, bez paniki... IMO
    operacja przygotowana została starannie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2015-01-08 09:09:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2015 05:30:33 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 549180b5$0$21551$6...@n...neostrada.pl

    > Im -- czyli SKOKom?

    tak, skokom.

    rozne obligacje emituje i sprzedaje tym, co chca
    > Czym różni się kredyt od (; emitacji obligacyjnej? ;)

    Niczym, ale panstwo nie biega od banku do banku, nie sklada wniosku, i
    nie czeka niecierpliwie przyznaja czy nie przyznaja, tylko oglasza
    "halo, uwaga, chetni do pozyczenia mi pieniedzy prosze sie ustawic w
    kolejce, z dobrze umotywowanym podaniem".

    > One płacą? Ale one miały płacić pod rządami Kaczyńskich nie Tuska. :)
    > Gdy kura trafiła w cudze ręce -- warto ją zarżnąć (aby nie znosiła
    > jaj obcym ludziom), gdy nie można jej odzyskać. :)

    Instytucje placa.

    > Co ma bezpieczeństwo do zysków SKOKów?
    > Państwo decyduje o rentowności i zyskach, a nawet potrafi
    > jakoś zwolnić z podatków tych, którzy lokują w obligacje.

    Ale to nie ten przypadek. Banki i Skoki powinny lokowac pieniadze w
    miare bezpiecznie, bo to nie ich.

    wielkiego - chcesz atrakcyjna oferte budowac,
    > Dlaczego nie?

    a) sa nisko oprocentowane, wiec gdzie ta atrakcja ?
    b) sami sobie moga kupic,

    > Tak -- na razie chyba tylko 3 SKOKi. Reszta czeka spokojnie
    > w kolejce, bez awantur, bez pośpiechu, bez paniki... IMO
    > operacja przygotowana została starannie. :)

    Czekaj, a wiele ich jest ? Bo jesli starczy na kilkaset lat, to chyba
    nie ma co mowic o planie.
    Fakt, ze Wolomin ponoc najwiekszy byl.

    J.

  • 37. Data: 2015-01-09 22:27:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-08 09:09, J.F. pisze:
> [...]
    > b) sami sobie moga kupic,

    > Czekaj, a wiele ich jest ? Bo jesli starczy na kilkaset lat, to chyba

    Mogliby wreszcie rozwalic SKOK Stefczyka na Sobieskiego, bo mnie
    okrutnie oszukali z ubezpieczeniem i jeszcze dowalili swoje konto
    bankowe do wpływów wynagrodzenia, ponadto ściagają mi co m-c 8 zł za
    prowadzenie konta. Kartę już im oddałam. Nie będą na mnie aż tak, czy
    chociaż tak zarabiali, bo już i tak nie mało się nachchapali oszuści.
    Maja mój weksel i nie chcą zwrócić składki ubezpieczenia ok. 3000 zł!
    naużeralam juz się, ale regeneruję siły, żeby jeszcze to zgłosić.

    --
    animka

  • 38. Data: 2015-02-22 23:33:00
    Temat: Re: SKOK Wołomin pod wodą, koniec bajki.
    Od: kto_masz <k...@o...pl>

    Na stronie SKOK Wołomin jest info o ogłoszeniu upadłości i wskazówki jak
    dokonać zgłoszenia wierzytelności w postępowaniu upadłościowym.

    W dniu 2014-12-11 o 09:03, Konfabulator pisze:
    > Zlecenie polityczne i banksterskie zrealizowane rączkami KNF. SKOK Wołomin po
    wypłaceniu ponad 10% depozytów ogłasza niewypłacalność. Ciekawe, który bank by tyle
    wytrzymał... Odpowiem, żaden.

    > Jutro lub w poniedziałek wniosek o upadłość i od tego momentu BFG ma 20 dni
    roboczych. Innymi słowy kasa będzie dostępna w drugiej połowie stycznia.

    ---
    Avast.

  • 39. Data: 2015-02-23 16:23:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kto_masz" napisał w wiadomości
    >Na stronie SKOK Wołomin jest info o ogłoszeniu upadłości i wskazówki
    >jak dokonać zgłoszenia wierzytelności w postępowaniu upadłościowym.

    Ale patrzac na daty, to UFG juz dokonal wyplat.
    Teraz pozostaja inni wierzyciele - no i formalnie chyba spoldzielcy,
    choc watpie, aby cokolwiek dla nich zostalo do podzialu :-)

    A swoja droga - wiadomo juz co sie dzieje z kredytami upadlych
    skokow/bankow ?
    Przejal PKOBP, BFG, czy syndyk przyjmuje wplaty i bedzie zaspokajal
    wszystkich wierzycieli z BFG wlacznie ?

    J.

  • 40. Data: 2015-06-17 23:10:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" m8phck$5pa$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Maja mój weksel i nie chcą zwrócić składki ubezpieczenia ok. 3000 zł! naużeralam
    juz się, ale regeneruję siły, żeby jeszcze to

    Kopanie się z koniem jest trudne i niebezpieczne.
    SKOKi warto omijać -- to wiadomo od dawna.
    Pewnego dnia przywędruje tu jakaś rewolucja
    i wykona wyrok Boży, ale na razie można co
    najwyżej ostrzegać innych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'