  • 1. Data: 2003-05-06 18:42:38
    Temat: Rozprawka METRO A INTELIGO
    Od: s...@w...pl

    Stacja Metra-INTELIGO...

    Załozyłam konto Inteligo, bo mam pod nosem bankomat w metrze w podziemiu (OF
    KORS sprawa sie tyczy Warszawki)sie okazuje na st. Racławicka jest za strefa
    biletową i musze się "przedostać" do bankomatu bądź skokiem na tygryska ,bądź
    skasowac bilet, nawet kiedy nie zamierzam jechac metrem.
    Kwestia mnie zdrowo zirytowała. Dodatkowo , mojego znajomego dopadł kanar i
    skasował za brak biletu...
    Czy na innych stacjach jest podobnie??? Pytam bo "nie używam" metra.
    I radzę Warszawiakom kryterium dostępności bankomatów i dyskryminacji
    zmotoryzowanych wziąć pod uwagę, decydując sie na podpisanie umowy z Inteligo.

    Odpowiedź w Infolinii była: "...niech Pani zmieni bankomat...". Tyle tylko,że
    ten właśnie niedostępny bankomat był powodem mojego mariażu z Inteligo.
    Nie informowano mnie o tego typu "kruczkach" w trakcie podpisania umowy. czekam
    na dalsze, ale czy o to chodzi???
    A ta laska w Infolinii, to mnie już kompletnie dobiła. Czy nadal jest mała
    konkurencja na rynku bankowym ,że tak traktuja klienta???
    Mam zamiar zrezygnowac z tego konta, bo z takimi gigantami jak PKO BP i Metro W-
    skie chyba sie nie wygra...

    Nobody`s perfect.
    Rozżalona Susana

  • 2. Data: 2003-05-06 18:55:39
    Temat: Re: Rozprawka METRO A INTELIGO
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    s...@w...pl wrote:

    > Stacja Metra-INTELIGO...
    >
    > Załozyłam konto Inteligo, bo mam pod nosem bankomat w metrze w podziemiu (OF
    > KORS sprawa sie tyczy Warszawki)sie okazuje na st. Racławicka jest za strefa
    Zaraz. Masz "pod nosem" bankomat i nie chciało Ci się sprawdzić gdzie on
    właściwie jest ?

    [...]

    [...]

    > Mam zamiar zrezygnowac z tego konta, bo z takimi gigantami jak PKO BP i Metro W-
    > skie chyba sie nie wygra...
    Jak to było z tym odnoszeniem komputera do sklepu ?

    KJ
    MSPANC

  • 3. Data: 2003-05-06 19:46:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia 6 May 2003 20:42:38 +0200, <s...@w...pl> napisał:

    > Stacja Metra-INTELIGO...
    >

    > Nie informowano mnie o tego typu "kruczkach" w trakcie podpisania umowy.
    > czekam na dalsze, ale czy o to chodzi???

    Spodziewalas sie, ze w ramach umowy dostaniesz wejsciowke do metra?
    :-)

    > A ta laska w Infolinii, to mnie już kompletnie dobiła. Czy nadal jest
    > mała konkurencja na rynku bankowym ,że tak traktuja klienta???

    No wlasnie, powinni Ci bankomat w domu postawic. W koncu TAKIEJ
    KLIENTCE....
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2003-05-06 20:05:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> wrote in message

    > No wlasnie, powinni Ci bankomat w domu postawic. W koncu TAKIEJ
    > KLIENTCE....
    > :-)

    IMHO bankomat powinien stac w miejcu ogolnie dostepnym. Chcialbys zeby
    warunkiem skorzytania z bankomatu na stacji benzynowej byl zakup paliwa? ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2003-05-06 20:19:15
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    MK wrote:

    [...]

    > IMHO bankomat powinien stac w miejcu ogolnie dostepnym. Chcialbys zeby
    > warunkiem skorzytania z bankomatu na stacji benzynowej byl zakup paliwa? ;)
    OIMW w czasach "przedbramkowych" bankomat był w miejscu "ogólnie
    dostępnym", przed żółtą linią.

    W trakcie stawiania bramek metro (czy ztm) podobno wysłały do PKOBP
    pytanie co z tym fantem zrobic ale nie było odpowiedzi. Podkreślam podobno.

    KJ

  • 6. Data: 2003-05-06 20:19:59
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > IMHO bankomat powinien stac w miejcu ogolnie dostepnym. Chcialbys zeby
    > warunkiem skorzytania z bankomatu na stacji benzynowej byl zakup paliwa?
    ;)

    Ta sprawa byla juz opisywana w prasie (bodajze ŻW).
    Problem polega na tym, ze bankomaty byly stawiane zanim zostaly wstawione
    bramki metra. PKO BP ma w planach albo je dublowac albo przenosic, ale jest
    to raczej kosztowne (tak twierdza), wiec najpierw probuja sie dogadac z
    metrem zeby moze jakos umozliwic dostep do istniejacych.
    Podobny problem mial jakis sklep - zeby wejsc do spozywczaka trzeba bylo
    skasowac bilet :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 7. Data: 2003-05-07 07:10:58
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    MK wrote:

> [...]
    > warunkiem skorzytania z bankomatu na stacji benzynowej byl zakup paliwa? ;)

    Np. w lubelskim Makro jest z dawien dawna euronet na hali zakupowej,
    zatem osoba nieuprawniona do łaski wejścia do tego straganu nie może
    zeń skorzystać. Natomiast maszyna BPH PBK jest przed bramką wejściową i
    jest dostępna dla wszystkich w godzinach pracy Makro.

    Przemek

  • 8. Data: 2003-05-07 13:37:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 07 May 2003 09:10:58 +0200, Przemyslaw Kowalik

    >Np. w lubelskim Makro jest z dawien dawna euronet na hali zakupowej,

    w łódzkim też, ale tak po prawdzie: jak ktoś nie ma karty Makro, to
    właściwie nie ma po co do hali się pchać. A poza tym - w Makro
    wystarczy wejść "na kartę"; nie ma obowiązku dokonywania zakupów, a w
    metrze bilet jednak skasować trzeba...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2003-05-09 21:00:54
    Od: "Piotrek" <p...@s...won.onet.pl>

    "Przemyslaw Kowalik" <p...@u...com.pl> wrote in message

> [...]
    > zeń skorzystać. Natomiast maszyna BPH PBK jest przed bramką wejściową i
    > jest dostępna dla wszystkich w godzinach pracy Makro.

    Bajki opowiadasz :-) Jest dokladnie ODWROTNIE :-) Bankomat BPHPBK jest tuz
    ZA bramka wejsciowa, a bankomat Euronetu jest "na scianie" przy wejsciu.i
    jest dostepny gdy jest otwarty parking. Bylem 2 tygodnie temu i nie sadze by
    przebudowali tak szybko :-)
    Pozdrawiam
    Piotrek
    P.S. A to co opisales to byla sytuacja sprzed przebudowy hali - wiem bo
    pracowalem tam 2 lata :-)

  • 10. Data: 2003-05-09 21:17:37
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > pracowalem tam 2 lata :-)
    >
    > Piotrkowi gratuluję. trzeba dementować Zamo - ku wszystkie bajdy przeciw.
    Wczoraj błagałem tych z Zana naprzeciwko IV, niech na dyżurze coś napiszą
    bo jest przełom i atak na I. Nikt d. nie ruszy. Stary.