eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja wyplaty z bankomatu przy pomocy karty Visa › Reklamacja wyplaty z bankomatu przy pomocy karty Visa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam G" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Reklamacja wyplaty z bankomatu przy pomocy karty Visa
    Date: Mon, 19 Jun 2006 19:18:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <op.tbek0gb73oyvm6@adam>
    NNTP-Posting-Host: wlan122.intermedia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1150737623 8060 80.51.108.122 (19 Jun 2006 17:20:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jun 2006 17:20:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera M2/8.50 (Win32, build 7700)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388753
    [ ukryj nagłówki ]

    Poniżej przytaczam tresc reklamacji

    Dnia 01.06.2006 roku, ok. godziny 18.00 chciałam wyciągnąć z bankomatu
    wymienionego w formularzu kwotę 500 zł. Po wpisaniu kodu PIN oraz podaniu
    kwoty bankomat pokazał informację, ze operacja jest w toku. Ten ekran był
    widoczny przez ok. 1 minutę, po czym bankomat wyłączył się, a po kolejnej
    minucie znów włączył. Pokazało się okno systemu OS2/Warp i po jakimś
    czasie pokazała się informacja z prośbą o włożenie karty. Niestety zarówno
    karty jak i pieniędzy nie otrzymałam. Karta została przez bankomat
    ,,zjedzona". Gdy wieczorem syn XXX, który jest współwłaścicielem konta,
    sprawdził stan konta, okazało się, że w/w kwota została zablokowana, tak
    jakby została wypłacona... ale bankomat pieniędzy nie wypłacił. Syn
    zadzwonił do konsultanta Inteligo i powiedziano mu, że ma zaczekać 7 dni,
    po czym w/w kwota miała być odblokowana lub odjęta od stanu konta.
    Niestety została odjęta. W związku z tym syn zgłosił reklamację u
    konsultanta Inteligo.

    I teraz pytanie... jak dlugo moge czekac na rozpatrzenie reklamacji?

    --
    Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1