  • 1. Data: 2006-10-29 18:14:29
    Temat: znaleziona karta
    Od: "Jan" <a...@p...pl>

    dzis znalazlem karte bankomatowa i zastanawiam sie w jaki sposob moge
    skontaktowac sie z wlascicielem zeby ja oddac, macie jakis pomysl? czy nie
    ma sensu bo i tak ja juz zablokowal i jej nie potrzebuje?

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2006-10-29 18:46:54
    Temat: Re: znaleziona karta
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 19:14:29 +0100, "Jan" <a...@p...pl> wklepał(-a):

    >dzis znalazlem karte bankomatowa i zastanawiam sie w jaki sposob moge
    >skontaktowac sie z wlascicielem zeby ja oddac, macie jakis pomysl? czy nie
    >ma sensu bo i tak ja juz zablokowal i jej nie potrzebuje?

    Przeczytaj napis na jej odwrocie.

  • 3. Data: 2006-10-29 19:00:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > dzis znalazlem karte bankomatowa i zastanawiam sie w jaki sposob moge
    > skontaktowac sie z wlascicielem zeby ja oddac, macie jakis pomysl? czy nie
    > ma sensu bo i tak ja juz zablokowal i jej nie potrzebuje?

    Zwróć do banku, który ją wystawił. Dowolnego jego oddziału.

  • 4. Data: 2006-10-29 19:13:08
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > dzis znalazlem karte bankomatowa i zastanawiam sie w jaki sposob moge
    > skontaktowac sie z wlascicielem zeby ja oddac, macie jakis pomysl? czy nie
    > ma sensu bo i tak ja juz zablokowal i jej nie potrzebuje?

    Potnij i wywal do kibla. Właściciel i tak dostanie nową, a Ty będziesz
    kryty.

    *

  • 5. Data: 2006-10-29 19:32:28
    Od: gn <g...@g...pl>

    Karta się przyda do otwierania drzwi do banków.

  • 6. Data: 2006-10-29 20:07:13
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik gn napisał:

    > Karta się przyda do otwierania drzwi do banków.

    A to na wypadek ubzdyngolenia się na mieście i braku środków na
    taksówkę? ;] W takim banku to zawsze ciepło.

  • 7. Data: 2006-10-30 12:22:35
    Od: gn <g...@g...pl>

    Nie. To na wypadek braku toalety. Niestety ale w Polsce prawie nie ma toalet
    publicznych.

  • 8. Data: 2006-10-30 15:28:56
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik gn napisał:
    > Nie. To na wypadek braku toalety. Niestety ale w Polsce prawie nie ma
    > toalet publicznych.

    Wchodzisz do jakiegoś klubu z darmowym wjazdem i już.

  • 9. Data: 2006-10-30 22:42:04
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Nie. To na wypadek braku toalety. Niestety ale w Polsce prawie nie ma
    > toalet publicznych.

    I co? Nalejesz na bankomat?

    kursor

  • 10. Data: 2006-11-01 13:46:01