  • 1. Data: 2006-10-29 16:24:51
    Temat: [mBank][SFI] nabycie jednostek - dlaczego tak dlugo ?
    Od: "Sebastor" <b...@o...pl>

    Witam

    Dokladnie tydzien temu 23 listopada zlecilem nabycie jednostek dwoch
    funduszy (AIG i Millenium) w SFI mBanku. Planowana data operacji okreslona
    zostala na 25 listopada no i do dzisiaj tak to sobie wisi na liscie operacji
    zaplanowanych ze statusem "Wyslana".
    Wiem ze maksymalny czas to 7 dni roboczych po których dopiero moge zlozyc
    reklamacje, ale w takim wypadku to zadna frajda z takiego kupowania. Na
    mLinii potwierdzili ze wszystko wyslali poprawnie i musze spokojnie czekac.
    Czy to normalnie tak dlugo trwa, czy tylko ja mam pecha ?

    pozdrawiam

    Sebastor

  • 2. Data: 2006-10-29 16:43:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 17:24:51 +0100, "Sebastor" <b...@o...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zostala na 25 listopada no i do dzisiaj tak to sobie wisi na liscie operacji

    A czy to było pierwsze nabycie (otwierające)? Takie czasem idą dłużej niż
    zwykłe.

  • 3. Data: 2006-10-29 18:49:46
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > kupowania. Na mLinii potwierdzili ze wszystko wyslali poprawnie i
    > musze spokojnie czekac. Czy to normalnie tak dlugo trwa, czy tylko ja

    Ty już nabyłeś, a teraz wraz z SFI mBanku czekacie na wysyłaną przez TFI
    informację potwierdzającą. SFI zmieni status zlecenia po otrzymaniu od TFI
    tego potwierdzenia zawierającego wszystkie szczegóły zawartej transakcji,
    a więc także ilość jednostek, datę realizacji i wyceny

    Pozdr.
    K.K.

  • 4. Data: 2006-10-29 19:57:07
    Od: eMeS <N...@S...pl>

    Był 29 październik (niedziela) gdy o godz. 19:49 K.K. napisał(a):
    > Ty już nabyłeś, a teraz wraz z SFI mBanku czekacie na wysyłaną przez TFI
    > informację potwierdzającą.

    A cena tych jednostek będzie z 23 paźdzernika (założę, że twórca wątku
    pisząc o listopadzie się pomylił, bo jeśli nie, to poczeka jeszcze z
    miesiąc :), 25 czy może 30 (zakładając, że jutro przyjdzie potwierdzenie)?

  • 5. Data: 2006-10-29 20:36:19
    Od: "Sebastor" <b...@o...pl>

    "eMeS" <N...@S...pl> wrote in message news:1n94cefaqfwqn.dlg@emes.tlen...

    > A cena tych jednostek będzie z 23 paźdzernika (założę, że twórca wątku
    > pisząc o listopadzie się pomylił, bo jeśli nie, to poczeka jeszcze z
    > miesiąc :), 25 czy może 30 (zakładając, że jutro przyjdzie potwierdzenie)?

    Chodziło o październik oczywiście :)

    Sebastor