  • 1. Data: 2009-01-23 18:58:22
    Temat: złotówka
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Witam

    Może mnie ktoś oświeci: Czemu złotówka traci do wszystkiego wokół?.
    Sprawdziłem ponad 20 różnych walut. W ciągu pół roku do złotówki wszystkie
    się umocniły.

    A tak na marginesie, na stooq są: PLNBASKET, PLNBASKET50 i PLNINDEX. Jaki
    jest skład/konstrukcja tych indeksów?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2009-01-23 19:49:22
    Temat: Re: złotówka
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Fri, 23 Jan 2009 19:58:22 +0100, Zyga wrote:

    > Witam
    >
    > Mo?e mnie kto? o?wieci: Czemu z?otówka traci do wszystkiego wokó??.
    > Sprawdzi?em ponad 20 ró?nych walut. W ci?gu pó? roku do z?otówki
    > wszystkie sie umocni?y.

    bo jest niewiele warta

    > A tak na marginesie, na stooq s?: PLNBASKET, PLNBASKET50 i PLNINDEX.
    > Jaki jest sk?ad/konstrukcja tych indeksów?

    to nie ma wiekszego znaczenia. Nieudaczniki wszystko spieprza,
    takim nie wychodzi ani komunizm ani kapitalizm

  • 3. Data: 2009-01-23 20:34:22
    Od: "Slawek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Może mnie ktoś oświeci: Czemu złotówka traci do wszystkiego wokół?.
    > Sprawdziłem ponad 20 różnych walut. W ciągu pół roku do złotówki wszystkie
    > się umocniły.

    Polska sie stacza bo polski biznes na korupcji stoi i moze tylko lupic
    naiwnych Polakow , na arenie miedzynarodowej nie maja szans .
    Zobacz jak zareagowala gielda na wyniki wyborow w Polsce .
    Godna przemyslenia jest teraz sytuacja w USA . Tlumy inteligentnych inaczej
    wyly , jeczaly na wiecu i czekaly co im jeszcze Obama obieca .
    Madrzejsi wyprzedawali akcje , gielda pikowala w dol . Na forex waluty
    skakaly w panice .
    Oby Obama nie byl amerykanskim wcieleniem Tuska ...

    Slaw

    P.S. i stracilem na forex ;/

  • 4. Data: 2009-01-23 21:00:50
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > się umocniły.
    >
    > A tak na marginesie, na stooq są: PLNBASKET, PLNBASKET50 i PLNINDEX. Jaki

    Prosta sprawa ktora powtarza sie w cyklicznie.
    Brak polskiego przemyslu tylko zachodni. Przy problemach w maciezystych
    krajach nastepuje zassanie gotowki ktora trzeba wymienic na waluty.
    Nastepuje zbyt duza podaz PLN ktora jest nie do zgarniecia przez rynek.
    Jak gospodarka w maciezystych krajach zacznie sie rozkrecac to pierwsza
    robota przyjdzie do nas gdyz jestesmy najtanszym wyksztalconym narodem w UE.
    Proste jak gra startegiczna dla 12 latkow. Wtedy ludziki dostana podwyzke
    aby mogli brac kredyciki na produkty wytwarzane w polsce za cene w
    zachodniej europie.

    Przyklad
    Pan zenek zarabia 800 EU
    Wzial kredyt na samochod ktory kosztuje 15 000 EU. (po rabacie)
    Bedzie splacal przez 5 lat.
    Ale sam pracuje w samochodowce i sklada te samochody.

    Ten sam kolega w West EU
    Zarabia 3000 EU
    Wzial kredyt na samochod ktory kosztuje 15 000 EU (po rabacie) ale lepsza
    wersja bo z czesciami selekcjonwanymi na zachod (mala dygresja produkty sa
    segregowane ze wzgledu na miejsce ich przeznaczenia - gorsze azja, bliski
    wschod, europa wschodnia, rosja) ; lepsze zachodnia eu w szczegolnosci duza
    restrykcyjnosc niemcy)
    Bedzie splacal przez 3 lata.
    I tak samo pracuje w samochodowce i sklada te samochody.

    Biorac pod uwage roznce kursow pan zenek zarobi jeszcze mniej gdy PLN
    slabnie (pan gruby kapitalista palac cygaro smieje sie)

  • 5. Data: 2009-01-23 21:12:51
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Polska sie stacza bo polski biznes na korupcji stoi i moze tylko lupic
    > naiwnych Polakow , na arenie miedzynarodowej nie maja szans .

    że co, że niby w RPA jest lepiej? Nie sądzę, mam tam rodzinę, nasza korupcja
    w porównaniu z ich to pikuś. Chyba jednak nie tędy droga.

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2009-01-23 21:13:55
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Slawek" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > skakaly w panice .
    > Oby Obama nie byl amerykanskim wcieleniem Tuska ...

    Ty jestes glupi jak but z lewej nogi....Gielda nie zareagowala na wybory
    tylko jest bessa i zobacz, ze i amerykanska zareagowala na wobor Tuska
    zwala...To juz takie burakow wiejskich od PiS tlumaczenie, ze wszystko co
    zle to Tusk...No im gorzej tym lepiej....
    A durniu w USA na Obame glos oddala wiekszosc inteligencji a nie tylko
    czarni....I wyprzedaz akcji po oath ceremony bylaby przy kazdym innym
    prezydencie, bo taka jest sytuacja, takie sa nastroje i jeden czlowiek nic
    nie zmieni....

  • 7. Data: 2009-01-23 23:00:05
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On 23 Sty, 22:13, "Virck" <V...@v...net> wrote:
> [...]
    > czarni....I wyprzedaz akcji po oath ceremony bylaby przy kazdym innym
    > prezydencie, bo taka jest sytuacja, takie sa nastroje i jeden czlowiek nic

    A może po prostu na silnie lewarowanym rynku waluta tak małego kraju
    jak Polska może tracić przez inwestorów zagranicznych. Teraz wszyscy
    widocznie rzucili się do jej sprzedawania. Co do forex to wydarzenia
    polityczne mają tam marginalne znaczenie, chwilowa korekta nie zmienia
    trendu.

  • 8. Data: 2009-01-24 07:59:24
    Od: Krop <k...@g...pl>

    Zyga pisze:
    > Witam
    >
    > Może mnie ktoś oświeci: Czemu złotówka traci do wszystkiego wokół?.
    > Sprawdziłem ponad 20 różnych walut. W ciągu pół roku do złotówki wszystkie
    > się umocniły.

    Przecież mielibyśmy być wyspą to jesteśmy.
    Przepraszam za sarkazm tych którym nie jest do śmiechu.

    Pozdrawiam
    Krop

  • 9. Data: 2009-01-24 08:28:56
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

> [...]

    > zwala...To juz takie burakow wiejskich od PiS tlumaczenie, ze wszystko co
    > zle to Tusk...No im gorzej tym lepiej....

    Pooglądaj sobie TVN24, szczególnie szkło kontaktowe:)

  • 10. Data: 2009-01-24 09:27:22
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

> [...]
    > czarni....I wyprzedaz akcji po oath ceremony bylaby przy kazdym innym
    > prezydencie, bo taka jest sytuacja, takie sa nastroje i jeden czlowiek nic

    Ale "inteligentna" wypowiedź... wyborcą jakiej partii jesteś ? .... pozdr :)