  • 11. Data: 2006-01-19 17:59:35
    Temat: Re: zielony banerek na stronie mBanku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    19 Jan 2006 18:11:03 +0100, w <0...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tak trudno zaprogramować domyślne kodowanie w razie braku deklarcji
    > na te same co w poczcie wychodzącej, co załatwiłoby problem w 99%
    > takich przypadków?

    Oczywiście autorzy programu mają wróżkę, która wie które "domyślne" kodowanie
    należy zastosować.

  • 12. Data: 2006-01-19 18:02:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Jan 2006 18:55:56 +0100, w <j...@i...dyndns.org.invalid>,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Użytkownik "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    > w wiadomości <news:majvs11bln3q2872is2ltc2dllnn0dkdgp@4ax.com> wstukał:

    > No nie do końca zastosował i nie wszystkie ;) I nie on, a jego czytnik :O

    Zastosował. Domyślnym wg RFC jest us-ascii.

  • 13. Data: 2006-01-19 18:18:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Oczywiście autorzy programu mają wróżkę, która wie które "domyślne"
    > kodowanie należy zastosować.

    Autorzy 40tude Dialoga mają. I OE też. I Thunderbirda też.Nazywa się
    'Ustawienia domyślne kodowania'. W sumie chyba tylko Forte ignoruje
    rzeczywistość i jest napisany tak jakby wszyscy na całym świecie słali
    śliczne, bezbłędnie zakodowane posty.

    --
    Wojciech Bancer

  • 14. Data: 2006-01-19 18:45:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > 'Ustawienia domyślne kodowania'. W sumie chyba tylko Forte ignoruje
    > rzeczywistość i jest napisany tak jakby wszyscy na całym świecie słali

    Znaczy nie ten kto wysyla wadliwe listy jest zly, ale ten ktory
    to zauwazy i nie zignoruje?

    A tak swoja droga... rozumiem ze mozna stosowac np. UTF-8 albo inne
    cuda zamiast np. ISO 8859-2 ale zeby program obslugujacy MIME
    wysylal listy ze znakami > 0x80 i nie wpisywal zadnej deklaracji
    to jest cokolwiek dziwaczne.

    Ale ja tam sie nie znam na nowej modzie i na nowej logice.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2006-01-19 19:11:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    w wiadomości <news:20lvs1lkh0dee62vv6819asco1s49c7jgj@4ax.com> wstukał:

    > Zastosował. Domyślnym wg RFC jest us-ascii.

    Pisałem, że nie wszystkie -- A good rule of thumb: Be conservative in what
    you send and liberal in what you receive.
    Wiesz z jakiego to RFC jest. ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2006-01-19 19:16:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Znaczy nie ten kto wysyla wadliwe listy jest zly,

    Zły to jest człowiek, który kradnie, względnie morduje i gwałci,
    a nie pisze błędnie zakodowane wiadomości na usenet... Niewiedza
    w temacie kodowania jeszcze do kodeksu nie trafiła. :)

    > ale ten ktory to zauwazy i nie zignoruje?

    Gdzieś Ty to z mojego posta wyczytał, pokaż mi proszę... Ja pisałem
    raczej o programach i podejściu programistów, a nie o tym kto na co
    i kogo nie zignoruje.

    Zakładanie że *wszystko* jest *zawsze* zgodne ze standardem,
    w przypadku czytnika newsów świadczy IMHO o mało realnym
    spojrzeniu na otaczający świat i tyle.

    --
    Wojciech Bancer

  • 17. Data: 2006-01-19 19:25:51
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    19 Jan 2006 19:18:13 +0100, w <s...@e...elsat.net.pl>,
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 'Ustawienia domyślne kodowania'. W sumie chyba tylko Forte ignoruje
    > rzeczywistość i jest napisany tak jakby wszyscy na całym świecie słali

    ROTFL :). Co za nowy sposób postrzegania rzeczywistości. To ofiara jest winna
    :)).

  • 18. Data: 2006-01-19 19:29:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Jan 2006 20:11:42 +0100, w <b...@i...dyndns.org.invalid>,

    ?

    > -- A good rule of thumb: Be conservative in what
    > you send and liberal in what you receive.
    > Wiesz z jakiego to RFC jest. ;P

    Netykieta jest dla mięczaków. ;p

  • 19. Data: 2006-01-19 20:41:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > a nie pisze błędnie zakodowane wiadomości na usenet... Niewiedza
    > w temacie kodowania jeszcze do kodeksu nie trafiła. :)

    Czyzbym pisal cos o kodeksie? Chociaz o takim honorowym moznaby napisac.

    > Gdzieś Ty to z mojego posta wyczytał, pokaż mi proszę... Ja pisałem
    > raczej o programach i podejściu programistów, a nie o tym kto na co
    > i kogo nie zignoruje.

    Obawiam sie ze owi programisci tej grupy moga nie czytac :-(

    > Zakładanie że *wszystko* jest *zawsze* zgodne ze standardem,
    > w przypadku czytnika newsów świadczy IMHO o mało realnym
    > spojrzeniu na otaczający świat i tyle.

    Nikt tego nie zaklada chyba, co nie znaczy ze cos niezgodnego ze
    standardem bedzie poprawnie dzialac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2006-01-20 08:45:00
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 19 Jan 2006 18:59:35 +0100, "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    wrote:

    >Oczywiście autorzy programu mają wróżkę, która wie które "domyślne" kodowanie
    >należy zastosować.

    Autorzy mojego Agenta chyba mają. Bo wyświetla mi poprawnie posty plusza.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------