    From: sandokan <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamieszanie z funduszami
    Date: Wed, 12 Jan 2005 21:57:41 +0100

    swiatowid napisał(a):
    > chyba dobiega końca albo choć przełomu. Ciągle jednak portale finanose nie
    > mogą się pozbierać, np. bankier nałogowo przedstawia wyceny
    > z datą +1 dzien względem faktycznej. Tabele chyba całkiem im się rozleciały.
    > Najregularniej wyceny znajduje na
    > http://www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/ofi.html
    > ale nie jestem pewien, czy wszystkie są aktualne.

    tylko, ze to sa wyceny z dnia wczorajszego, a z dzisiejszego jeszcze nia
    maja,
    nie wiem co za balwan musial to pozmieniac,
    normalnie o tej porze to juz byly dawno aktualne wyceny
    a teraz poza miedzy innymi seb i dws, ktore wyceniaja w poludnie,
    reszta wycenia o 23, wiec raczej nie dane bedzie nam je dzisiaj poznac

    > pozdrówka
    pzd

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))