    From: " 666" <6...@p...polbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zakupy w e-bay w Niemczech
    Date: Thu, 12 Feb 2004 15:39:42 +0100

    No wiesz, IMHO najlepiej to włożyć do jednej koperty, zaadresować, dopisać
    szczegóły aukcji (numer, artykuł) i zakleić, i to dopiero włożyć do drugiej
    koperty i wtedy ofrankować.
    Najbezpieczniej?
    Z Poczty Głównej UPT 1 ...
    I jeszcze była druga niezła wymiany z zagranicą przy Żelaznej róg Chmielnej,
    ale przenieśli gdzieś na za4literki.
    Ale wartościowy to zewsząd bezpiecznie, tyle że opłata wyniesie paręnaście
    złotych.
    Masz za to jakiś dowód, co wysyłałaś, bo spisują banknoty (na odwrocie
    dowodu nadania, ale tej kopii, która zostaje na poczcie), trzeba mieć przy
    sobie dokument tożsamości.
    JaC