  • 1. Data: 2008-02-13 16:11:58
    Temat: zabawy z KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    3 miesiace temu bylo tak: zlozylem wniosek w Getin (przeniesienie KK) na
    25k - odmowa.
    nastepnie zlozylem wniosek w Rajfim (przeniesienie KK) na wyzsza sume -
    przyznanie.

    Dwa dni temu stalo sie tak:
    Zlozylem wniosek w Getin (przeniesienie KK) na 25k - dali (w tej chwili mam
    wiecej sumarycznego limitu na KK niz mialem w chwili skladania wniosku
    poprzedni raz).
    Zlozylem wniosek w Rajfim po zlikwidowaniu Rajfiowej KK na 25k o
    przeniesienie innej KK tez na 25k - odmowa.

    Tak wiec przezylem pierwsza odmowe w Rajfim. :-)))

    Ale ogolnie kupy sie to wszystko nie trzyma... Kupa smiechu...

    marekz

  • 2. Data: 2008-02-13 20:08:37
    Temat: Re: zabawy z KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Tak wiec przezylem pierwsza odmowe w Rajfim. :-)))

    Hah :) A mowilem ze to jest mozliwe :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-02-13 21:07:14
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Hah :) A mowilem ze to jest mozliwe :)

    W każdym razie z Getinowej KK ciesze sie niesamowicie. To obecnie moj nr 1.
    Ten wspanialy bank dal mi wlasnie 24,9k bezterminowego i nieoprocentowanego
    kredytu. Jedyny koszt to kilka zlotych ubezpieczenia miesiecznie. Citi niech
    sie schowa.

    marekz

  • 4. Data: 2008-02-13 21:08:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > 1. Ten wspanialy bank dal mi wlasnie 24,9k bezterminowego i
    > nieoprocentowanego kredytu. Jedyny koszt to kilka zlotych ubezpieczenia

    Na co mi taki limit ? :) Zeby wykorzystywac go miesiecznie w 10 % +
    czasem troche wiecej jak trzeba kupic jakis tv albo jechac na wakacje ?

    Zupelnie mi starcza to co mam teraz, zwlaszcza ze i tak wykorzystuje
    niewielki %.

    Poza tym jak to bezterminowy i nieoprocentowany ?

    Ja Citi juz zamknalem. KKK nawet zniknela mi z podgladu online. Konto
    pewnie zniknie za jakies 10 dni. R.I.P.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-02-13 21:10:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 22:07, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

> [...]
    > kredytu. Jedyny koszt to kilka zlotych ubezpieczenia miesiecznie. Citi niech

    9 zl miesiecznie ci chyba wyjdzie - na tej stowce to ni ezrobisz
    wymaganego limitu transakcyjnego zwalniajacego z miesiecznej oplaty za
    karte :)
    Ale i tak ci sie oplaca :))))))

  • 6. Data: 2008-02-13 21:20:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    [...]
    > Ja Citi juz zamknalem. KKK nawet zniknela mi z podgladu online. Konto
    > pewnie zniknie za jakies 10 dni. R.I.P.

    Nie chcieli Cię odzyskać?
    KJ

  • 7. Data: 2008-02-13 21:21:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]

    9 zl miesiecznie ci chyba wyjdzie - na tej stowce to ni ezrobisz
    wymaganego limitu transakcyjnego zwalniajacego z miesiecznej oplaty za

    No dobra 24,79k. 4,50 miesiecznie ubezpieczenie. Plus obowiazkowo transakcja
    bezgotowkowa na 100 zł miesiecznie. Getin Bank moj nr 1. :-)))

    marekz

  • 8. Data: 2008-02-13 21:24:12
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Na co mi taki limit ? :) Zeby wykorzystywac go miesiecznie w 10 % + czasem
    > troche wiecej jak trzeba kupic jakis tv albo jechac na wakacje ?

    Hehehe. Mnie sie przyda.

    > Poza tym jak to bezterminowy i nieoprocentowany ?

    Dokladnie tak.

    > Ja Citi juz zamknalem. KKK nawet zniknela mi z podgladu online. Konto
    > pewnie zniknie za jakies 10 dni. R.I.P.

    Ja karte Citi trzymam. Także do przelewow. Konta nigdy nie mialem, bo po co
    mi.

    marekz

  • 9. Data: 2008-02-13 21:32:28
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Hah :) A mowilem ze to jest mozliwe :)

    Moze sie znaczne zmiany w skladzie osobowym w tym banku dokonaly. Moze to
    ogolnie zmoana agresywnej strategii pozyskiwania klienta na bardziej
    spokojna. Od wielu lat nie mialem takiej sytuacji aby jednoczesnie miec
    tylko jedna ich karte.

    marekz

  • 10. Data: 2008-02-13 21:34:30
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Hah :) A mowilem ze to jest mozliwe :)

    Moze sie dokonaly znaczne zmiany w skladzie osobowym w tym banku. Moze to
    ogolnie zmiana agresywnej strategii pozyskiwania klienta na bardziej
    spokojna? Od wielu lat nie mialem takiej sytuacji aby miec tylko jedna ich
    karte. Ale ja sie na nich nie obrazam, za 2 miechy kolejny wniosek pewnie
    zloze.

    marekz