  • Data: 2005-09-16 14:15:08
    Temat: Re: za stary na kredyt
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-09-16 15:56- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    berber, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > pojąłem?
    >
    > Po napisaniu poniższych słów także Ciebie :-(.

    > Pozdr.
    > Brb

    Trafiłeś jak gołąb na parapet.
    Jeżeli uważasz, że bronię banku, a nie profesora Jedlickiego, to znaczy,
    że nie umiesz czytać ze zrozumieniem (to interpretacja optymistyczna).
    Spróbuj jeszcze raz, może się uda.
    Jak przeglądniesz archiwum grupy to się zorientujesz, że z bankami to
    mam tyle do czynienia, że jestem ich klientem, a ze staruszkami
    profesorami trochę więcej (choć zapewne upłynie kilka lat zanim zasilę
    to szacowne grono).

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****