  • 1. Data: 2009-01-14 21:41:38
    Temat: wyciągi Alior
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    W umowie mam wybrane pobieranie wyciągów online, ale... gdzie one są do
    pobrania? Nie mogę się nigdzie doklikać wyciągu za grudzień...

    No, chyba że przez wyciągi oni rozumieją podgląd historii rachunku i
    eksport do pdf...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-01-14 21:59:45
    Temat: Re: wyciągi Alior
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 22:41
    (autor Przemyslaw Kwiatkowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <496e5c12$0$29415$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > No, chyba że przez wyciągi oni rozumieją podgląd historii rachunku i
    > eksport do pdf...

    A czego jeszcze innego oczekujesz od wyciągu?
    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 3. Data: 2009-01-14 22:30:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tristan wrote:

    > A czego jeszcze innego oczekujesz od wyciągu?

    Niczego, ale skoro w umowie mam jasno napisane, że wyciągi będę odbierał
    online, to spodziewałem się, że one gdzieś są... :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-01-14 22:34:03
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > W umowie mam wybrane pobieranie wyciągów online, ale... gdzie one są do
    > pobrania? Nie mogę się nigdzie doklikać wyciągu za grudzień...

    Ta funkcjonalność jeszcze nie działa :)
    Bankierka mi powiedziała, że do czasu uruchomienia wyciągów online będę
    dostawał bezpłatnie wyciągi popierowe. Nie wiem ile w tym prawdy.

    a.

  • 5. Data: 2009-01-15 05:47:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Sty, 22:59, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

    IMO to jest wciag. Mozesz go oblookac na stronie, mozesz eksportowac
    do pdf i wydrukowac lub wyslac mailem do wujka Staszka.

  • 6. Data: 2009-01-15 06:06:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 23:30
    wasz znak: <496e6797$0$29448$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Niczego, ale skoro w umowie mam jasno napisane, że wyciągi będę odbierał
    > online, to spodziewałem się, że one gdzieś są... :-)

    No to są :D A że mają nazwę Historia? Sam mówisz, że nawet masz opcję
    pobrania PDFa.

  • 7. Data: 2009-01-15 08:07:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia 2009-01-14, o godz. 22:41:38
    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Hello,
    >
    > W umowie mam wybrane pobieranie wyciągów online, ale... gdzie one są
    > do pobrania? Nie mogę się nigdzie doklikać wyciągu za grudzień...

    Chodzi Ci o konto czy o kk?

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-01-15 10:07:14
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > wasz znak: <496e6797$0$29448$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > No to są :D A że mają nazwę Historia? Sam mówisz, że nawet masz opcję

    Ale zrobiliście sobie ten wyciąg:

    Na przykład dla przelewów zarówno out jak i in zawiera:

    rodzaj operacji: (Przelew krajowy)
    tytuł operacji.

    nie znajdziemy na tym "wyciągu" nie tylko numeru rachunku, ale nawet
    nazwy beneficjenta.

    Wyzsza kultura.

    PG

  • 9. Data: 2009-01-15 10:11:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 11:07
    (autor Piotr Gralak
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkn1ss$n62$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale zrobiliście sobie ten wyciąg:

    E? My? Nie czaję.

    > nie znajdziemy na tym "wyciągu" nie tylko numeru rachunku, ale nawet
    > nazwy beneficjenta.
    > Wyzsza kultura.

    No jak wszystkie banki... Nie ma w Polsce sensownego banku. ja najbardziej
    uwielbiam mBank, ale i tak ma masę braków.

  • 10. Data: 2009-01-15 10:12:25
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Tristan napisał(a):

    > No jak wszystkie banki... Nie ma w Polsce sensownego banku. ja najbardziej
    > uwielbiam mBank, ale i tak ma masę braków.

    Wiesz, każdy bank ma "coś". Ale brak na wyciągu informacji o nadawcy
    przelewów to nawet nie jest bankowe przedszkole.

    PG