    From: "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: współwłasciciel a pełnomocnik
    Date: Fri, 20 May 2005 01:02:25 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@bzi38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > No właśnie dokładnie - niezgodnie z prawem, dokładniej jest to kradzież.

    A kogo okradł (zakładając ze jest jedynym spadkobiercą) ?.

    Rozmawiałem na ten temat z kilkoma bankowcami i właśnie poradzili mi
    dokładnie taki sam sposób(jeżeli jest się pełnomocnikiem/współwłaścicielem
    konta) postepowania na wypadek śmierci jaki uzyła basia , pod warunkiem
    oczywiście że jest się jedynym spadkobiercą lub między spadkobiercami panuje
    zgoda.
    Jeżeli po smierci bliskiej osoby najpierw powiadomimy bank to może się
    szybko okażać że na dość długi okres zostaniemy beż srodków do życia a do
    tego tracimy za ten okres wszystkie odsetki bo bank przekaże pieniądze na
    nieoprocentowane konto.