    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w jakim banku kredyt
    Date: Wed, 09 Oct 2013 21:31:53 +0200

    W dniu 2013-10-08 15:05, marcin_ pisze:

    > pensja netto 4500 zł, dwie osoby na utrzymaniu (zona niepracująca i
    > dziecko), mieszkanie własnościowe, bez innych kredytów. W jakim banku
    > dostane nisko oprocentowany kredyt, bardzo prosiłbym o całkowite koszty
    > takiego kredytu (odsetki, prowizje, inne opłaty). Kwota 60 tys zł, bez
    > podawania na jaki cel. Mam konto w mbanku i eurobanku

    witam

    rozumiem, że szukasz kredytu gotówkowego czy bardziej pożyczki hipotecznej?

    odpowiedz na kilka pytań to postaram się pomóc:
    1. ile macie lat?
    2. z jakiego tytułu masz dochód (od i do kiedy ew.)?
    3. jaka sytuacja w BIK?
    4. na ile rat chciałbyś rozłożyć spłatę lub ew. jaką chciałbyś mieć ratę?

    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    jak nie chcesz się chwalić na forum to napisz na priva