  • 1. Data: 2012-08-07 20:37:17
    Temat: w Getin banku strcisz sybciej niż w Amber banku....
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    a wydawalo sie niemożliwe:

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

    SJ

  • 2. Data: 2012-08-07 21:28:07
    Temat: Re: w Getin banku strcisz sybciej niż w Amber banku....
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-07 20:37, SJ pisze:
    > a wydawalo sie niemożliwe:

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

    > SJ

    No i kto mial racje ze sam sie wiesza tylko Windows ?

    W tym kraju rzadzi Qrwa i Złodziej i to na wysokich stanowiskach.

  • 3. Data: 2012-08-07 22:34:35
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

    > No i kto mial racje ze sam sie wiesza tylko Windows ?
    >
    > W tym kraju rzadzi Qrwa i Złodziej i to na wysokich stanowiskach.

    I nie brakuje naiwnych ktorych mozna rznac bez znieczulenia :[

  • 4. Data: 2012-08-07 23:52:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 20:37:17 UTC+2 użytkownik SJ napisał:

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

    tyle ze teraz bank jest pewnie czysty:/ a przekret z roznymi polisami, inwestycjami
    gdzie przez pierwszy rok w razie problemow traci sie 100%, oplatami o ktorych sie nie
    do konca mowi lepszy niz w piramidach. Oba przypadki czatuja na niedoswiadczenie i
    nie uwage klienta, ale tylko piramida jest uwazana za nielegalna.

  • 5. Data: 2012-08-08 08:41:03
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2012-08-07 20:37, SJ pisze:
    > a wydawalo sie niemożliwe:

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

    Mi tam wystarczy zasada: jak bank do mnie dzwoni to na 99% chce mnie
    wydymać :) więc daruję sobie ich wszelkie wymyślne oferty bez czytania
    regulaminów.

  • 6. Data: 2012-08-08 15:08:13
    Temat: Re: w Getin banku strcisz sybciej ni? w Amber banku....
    Od: schliesky <s...@g...pl>

    Ten przekręt jest tak absurdalny, że aż w niego nie wierzę.
    W jakim kraju żyjemy, że firmy mają odwagę tak dymać swoich klientów?
    Chciałbym mieszkać w takim, w którym firma po takim wyczynie byłaby spalona.

    Jedyne wyjście, co sam praktykuję, nigdy nie dawać sobie wcisnąć
    czegokolwiek natychmiast, tu i teraz. Czy to przez telefon, czy f2f.
    Choć podejrzewam, że większość tutaj wyznaje podobną maksymę.

    S.

  • 7. Data: 2012-08-08 21:25:53
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2012-08-08 15:08, schliesky pisze:
> [...]
    > czegokolwiek natychmiast, tu i teraz. Czy to przez telefon, czy f2f.
    > Choć podejrzewam, że większość tutaj wyznaje podobną maksymę.

    Co ciekawe, klienta w starci z firmą telekomunikacyjną chroni długa
    lista klauzuli zakazanych, banki zawierają z klientami umowy ala b2b, to
    oczywista wina państwa.

    pozdrawiam
    m.

  • 8. Data: 2012-08-08 23:22:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co ciekawe, klienta w starci z firmą telekomunikacyjną chroni długa
    > lista klauzuli zakazanych, banki zawierają z klientami umowy ala b2b, to
> [...]

    państwa? za to że ludzie są pazerni?

    pamiętaj, że "nie ma darmowych obiadów"!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2012-08-08 23:55:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    ..
    > oczywista wina państwa.

    Rolą państwa nie jest ochrona analfabetów za pieniadze podatników czyli
    również moje.

    --
    marfi

  • 10. Data: 2012-08-09 17:26:44
    Od: schliesky <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-08 23:55, marfi pisze:
    > Rolą państwa nie jest ochrona analfabetów za pieniadze podatników
    > czyli również moje.

    Umowy w miarę czytam, idiotą nie jestem, ale mimo wszystko robi mi się
    zimno jak słyszę o takich historiach. Gratuluję samopoczucia tym, którzy
    uważają, że zawsze odkryją wszystkie haki i wygrają z armią prawników
    zatrudnianych przez korporacje, która pisze podobne umowy. Państwo
    powinno jednak ustalać jednak pewne podstawowe reguły i pilnować ich,
    jak to robi z klauzulami zakazanymi. Korporacja prawie zawsze ma
    przewagę nad pojedynczym człowiekiem.

    A co do Ambera - no tu ostrzeżenia były... Czy wystarczające? Nie wiem.
    Jakie by nie były, to pewnie i tak ktoś by się skusił. Firma ma tyle
    oddziałów, na ludzi to działa.

    S.